חדשות בעולם

מה אומרים רופאיה של הילדה שנפגעה מקעקוע החינה?

זמן קצר לאחר שנפגעה קשות מקעקוע חינה ונשארה עם צלקת לכל החיים, רופאיה של הילדה מדיסון גוליבר מודיעים: "בזכות הטיפול במחלקת הכוויות, אנו מעריכים שתוך שנתיים מצב הצלקת ישתפר"

אא

לפני ימים אחדים דיווחנו באתר על ילדה בשם מדיסון גוליבר שבמהלך חופשה במרוקו עשתה קעקוע חינה על זרועה, ונשארה עם צלקת לכל החיים. במסגרת טיפול ארוך טווח לכוויות, שהיא מקבלת בבית החולים, אומרים כיום רופאיה: "אמנם הצלקת תישאר, אבל אנחנו צופים שיפור משמעותי בחומרה שלה, בתוך שנתיים".

כשמדיסון הגיעה לבית החולים היא טופלה במשחה מיוחדת שמורידה את נפח השלפוחיות, אולם כאשר המשחה לא סייעה אושפזה מדיסון במיון והופנתה לטיפולה של מחלקה מיוחדת המתמחה בטיפול בכוויות קשות.

מדיסון עברה סדרת בדיקות שגילתה רמת חומציות גבוהה בשלפוחיות שעל זרועה. "החלטנו לנקז את השלפוחיות כדי שניתן יהיה להגיע לשכבת העור ולטפל בה בטיפול נוגד חומרים כימיים", אמרו הרופאים.

הטיפול היה קשה וגרם למדיסון כאבים ולא מעט בכי, אבל כעת מכריז הצוות הרפואי כי הטיפול הזה הוכיח את עצמו, וכי בתוך שנתיים – מראה הצלקת וחומרתו, יילכו וישתפרו. "במקרה של מדיסון, היא ככל הנראה פיתחה תגובה אלרגית לכימיקל פראפנילאנדיאמין, שהוא אחד מרכיבי החינה", אמרו הרופאים.

 

תגיות:קעקועחינהסכנהילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה