ונשמרתם

סכנת נפשות: בת שבע עשתה קעקוע חינה, ונשארה עם צלקת לכל החיים

בת שבע ממוצא בריטי בשם מדיסון גוליבר, נשארה עם צלקת לכל החיים בעקבות קעקוע חינה שעשתה על אחת מזרועותיה. אביה: "אני מודה שזו גם אשמתי שלא ידעתי על כך, אבל אני כן מאשים גם את המקום שבו זה נעשה, שמשתמש בכימיקלים מסוכנים, ובפרט על ילדים"

אא

ילדה בת שבע ממוצא בריטי בשם מדיסון גוליבר, נשארה עם צלקת לכל החיים בעקבות קעקוע חינה שעשתה על אחת מזרועותיה. מדיסון, ששהתה עם אביה בחופשה במצרים, התחננה בפניו שיסכים לאשר את הקעקוע, ולמרות הספק שהיה בו - האב הסכים לבסוף, כי "חשבתי שאין בזה שום סכנה", הוא אומר. 

אלא שזמן קצר לאחר שעשתה את הקעקוע, החלה זרועה של מדיסון לצרוב ולכאוב בצורה בלתי ניתנת לתיאור. "פתאום ראינו שכל היד מתנפחת ושלפוחיות מפחידות מופיעות עליה", שחזר האב מרטין, בראיון ל'דיילי מייל'. "לא היינו מודעים לסכנות של הדבר הזה, ואני חושב שתיירים שמגיעים לשם צריכים לדעת את זה. אני מודה שזו גם אשמתי שלא ידעתי על כך, אבל אני כן מאשים גם את המקום שבו זה נעשה, שמשתמש בכימיקלים מסוכנים, ובפרט על ילדים".

רק לאחר המקרה גילו בני המשפחה שבקעקועי החינה ישנם ריכוזים גבוהים של רעלנים, שעשויים לגרום לכוויות קשות בעור. מדיסון אמנם קיבלה טיפול מיוחד בכוויות, ונפיחות השלפוחיות ירדה - אולם הרופאים שטיפלו בה הודיעו למשפחתה כי הצלקות שנשארו על ידה, ילוו אותה לכל החיים. 

תגיות:קעקועחינהילדיםסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה