מעניין

תאילנד: העובד ריחם על הסועד הנכה, ומה שעשה עבורו - ריגש את הרשת

תמונה שהועלתה לרשתות החברתיות, הפכה עד מהרה לויראלית וזכתה ללמעלה מ-30,000 לייקים תוך זמן קצר. מדוע? קראו בגוף הכתבה

אא

תמונה שהועלתה לרשתות החברתיות, הפכה עד מהרה לויראלית וזכתה ללמעלה מ-30,000 לייקים תוך זמן קצר. בתמונה, שצולמה באחד מסניפי 'מקדונאלדס' בתאילנד – נראה אחד העובדים, בחור בן 19 בלבד, יושב בשולחן אחד עם סועד נכה ומאכיל אותו.

רגישותו של הצעיר נגעה לליבם של אלפי בני אדם ברשת, ולאחר שהפכה לויראלית אמר מנהל הסניף כי "זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים בעובדים, שיהיה להם גם לב ורחמים כלפי סועדים מוגבלים", אמר.

את התמונה המרגשת צילם סועד בשם Li Ting, שלצד פרסום התמונה כתב את המילים הבאות בעמוד הפייסבוק שלו: "תמונה זו צולמה היום בסניף של מקדונלד בשאונזו טאון. בתמונה נראה עובד במקום כשהוא מאכיל סועד נכה, שלא הצליח לאכול בכוחות עצמו. אנשים כמותו הולכים ונעלמים מעולמנו, וכשראינו את הסצנה הזו היא ממש נגעה לליבנו".

התמונה שהפכה לויראלית (צילום: Li Ting)התמונה שהפכה לויראלית (צילום: Li Ting)

לדברי לי טינג, לא רק המעשה הנאצל של אותו עובד הצליח לרגש אותו כי אם התחושה שהעניק לאותו סועד מוגבל. "במקום שהסועד ירגיש אי נוחות משאר הסועדים, לאחר שלא הצליח לאכול לבד וכל ביס עלה לו בזליגה של הקטשופ על הפנים והבגדים – הסועד הרגיש כמו אדם רגיל. הוא לא נראה כמי שמתבייש בעזרה שהוא מקבל, להפך. האהבה והסובלנות שאותו עובד הפגין כלפיו, עזרו לו להרגיש שהוא חבר שלו, כשנגס בלחמנייה שלו ובין ביס לביס – דיבר וצחק עם העובד. אז תודה לאותו עובד מסור, על המעשה היפה שעשה. כולנו צריכים ללמוד ממך", סיים כותב הפוסט.

תגיות:מסעדהמעשים טוביםנכיםאוכל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה