מעניין

זוג שתרם את כל כספי החתונה לילדים בסיכון: "אנשים חשבו שהשתגענו"

זוג צעיר שהתחתן אשתקד החליט לתרום את כל כספי החתונה לטובת בית ילדים שמטפל בילדים ונערים בסיכון. "התרומה של הספקים האלה עזרה לנו משמעותית להוזיל את עלויות החתונה, כדי להגדיל את התרומה לבית הילדים. בעוד שבוע החתונה ואנחנו מאוד מתרגשים".

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשאמיר ויעל לוזון התחתנו בשנה שעברה, הם ידעו בדיוק לאן הם רוצים שהכסף (כל הכסף) מהמתנות ילך. בפוסט שהעלה אמיר לעמוד הפייסבוק שלו, הוא שיתף את רחשי לבם וטען כי החליטו לתרום את הכסף שיקבלו אחרי כיסוי ההוצאות - לדבר מה שבאמת חשוב להם.

"אהלן, אני אמיר ובעוד שבוע אני ואשתי לעתיד יעל, מתחתנים", פתח לוזון וכתב. "שנינו ממש לא התחברנו לתעשיית החתונות הרגילה שסוחטת מזוגות צעירים למעלה מ-100 אלף ש"ח, ולעובדה שהמוזמנים צריכים לכסות את המנה שלהם וכל השתתפות בחתונה הופכת ל'תיק' כלכלי".

אז הם החליטו לחשוב על אלטרנטיבה אחרת, והרעיון שעלה להם הוא לעשות מסיבה גדולה לאנשים שרוצים לשמוח איתם באמת - אך כזו שתעלה הרבה פחות. "ופתאום חשבנו שאולי את כל הכסף שנקבל, אחרי שנכסה את ההוצאות - בעצם נתרום למשהו שחשוב לנו", מספר לוזון. "מהר מאוד הסכמנו שאנחנו רוצים למצוא מקום שמסייע לילדים ונוער בסיכון".

 

"פגשנו הרבה מלאכים שקפצו על ההזדמנות ועזרו לנו"

אמיר ויעל ביקרו בבית ילדים מסוים, ומאוד התחברו לקונספט. "לאחר הביקור בבית הילדים, כבר לא היה לנו שום ספק לאן נתרום את הכסף. הצוות סיפר לנו שהם מנסים להקים חדר לימוד לילדים עם לקויות למידה, ולבסוף הוחלט שהכסף ייתרם להקמתו".

בעיני חלק מהאנשים ששמעו מה בכוונתם לעשות עם הכסף - היה זה מעשה 'מוגזם' מדי, שגובל ב'שיגעון'. "אנשים חשבו שהשתגענו", הם אומרים. אך יעל ואמיר לא שתו ליבם אליהם, והלכו עם האמונה שלהם עד הסוף. "בינתיים הפכנו לחלק מהמשפחה הגדולה שעוטפת את בית הילדים, וכל נותני השירותים למיניהם שפגשנו וסיפרנו להם על התרומה - החליטו להתגייס ולקחת בה חלק ללא שום היסוס".

לדבריהם, באופן הזה פגשו הרבה 'מלאכים' בדמויות אדם, שרק חיכו להזמנות לקפוץ על המצווה החשובה, לעזור ולתת מעצמם ככל שניתן. "התרומה של הספקים האלה עזרה לנו משמעותית להוזיל את עלויות החתונה, כדי להגדיל את התרומה לבית הילדים. בעוד שבוע החתונה ואנחנו מאוד מתרגשים".

במילים אלו קרא אמיר לזוגות צעירים אחרים, לנצל את כספי החתונה שלהם כדי "להחזיר אהבה לחברה, ולתרום למען המטרה שחשובה לכם כי הרווח יהיה כולו שלנו".

תגיות:מצווהחתונהילדיםתרומהסיכון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה