חדשות בארץ

מרגש: החזיר אבדה בסך אלפי ש"ח, והציל בן עשר חולה סרטן

כשנמרוד אליאס מצא ברחוב ארנק קטן ובו עשרות אלפי שקלים, הוא לא התמהמה ובטח שלא התפתה לקחת את הכסף לעצמו. פוסט שפרסם מיד לאחר שזכה לעשות השבת אבידה - הצליח לשבות את לבם של עשרות גולשים, על התובנות המחכימות שבו (וגם על הנס שבגילוי עבור מה מיועד הכסף הזה)

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

כשנמרוד אליאס מצא ברחוב ארנק קטן ובו עשרות אלפי שקלים, הוא לא התמהמה ובטח שלא התפתה לקחת את הכסף לעצמו.

הפוסט שפרסם מיד לאחר שזכה לעשות השבת אבידה - הצליח לשבות את לבם של עשרות גולשים, על התובנות המחכימות שבו. "חייב לשתף אתכם במקרה מרגש שקרה לי עכשיו", פותח אליאס וכותב. "אני הולך ברחוב, לפתע קולט ארנק על הרצפה בצד הכביש. פותח את הארנק, רואה שטרות וכרטיסי אשראי. לאחר בדיקה, אני רואה שהשטרות מסודרים ממש כמו בבנק. שטרות של 200 ש"ח בנפרד, 100 ש"ח בנפרד, ו-50 ש"ח בנפרד".

אליאס ספר את השטרות ומצא שהארנק הכיל לא פחות מ-10,000 ש"ח. "בואו לא נהיה תמימים. רובנו ניקח את הכסף, נחייך ונודה לבורא עולם", הוא כותב. "אך הייתה לי הרגשה שמדובר בסכום ספור למטרה כלשהי. לאחר שבדקתי את האשראי, הצלחתי לאתר את הבנאדם על פי שמו ונפגשנו. רק אז התברר לי שהכסף הספור הוקדש לניתוח עבור בנו בן העשר, שמתמודד עם מחלת הסרטן. 

"האיש פרץ בבכי מהתרגשות, וגם אני בכיתי איתו. הוא אפילו הציע לי חלק מהסכום, אבל כמובן שסירבתי. אז אולי ה-10 אלף האלה לא שלי, אבל הרווחתי מצווה וזה עשה לי את היום. תהיו אנשים טובים", מסכם אליאס. "זה שווה יותר מכל סכום שבעולם".

תגיות:השבת אבידהמצווהמעשים טובים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה