חדשות בארץ

בקשתו של אזריה נדחתה: ייכנס מחר לכלא

בעקבות דיון שהתקיים הבוקר בבקשתו של אלאור אזריה לדחות את כניסתו לכלא עד להחלטת הרמטכ"ל בנוגע להמתקת עונשו – הוחלט כי הבקשה נדחית. מחר הוא ייכנס לכלא

אא

בקשתו של אלאור אזריה, לדחות את תחילת ריצוי מאסרו עד להחלטת הרמטכ"ל בנוגע להמתקת עונשו – נדחתה. בעקבות כך הוא צפוי להתייצב מחר (רביעי) בכלא 4 בצריפין, שם ירצה את מאסרו בן ה-18 חודשים, כפי שנגזר עליו.

אזריה כתב בבקשה לדחות את ריצוי העונש, שלדעתו בכך שהודיע שלא יערער לבית המשפט העליון, הוא הופך את פסק הדין לחלוט (שלא ניתן לערער עליו), ועל כן הרמטכ"ל יוכל לדון בבקשתו להמתקת העונש.

עו"ד שפטל, המייצג את אזריה, טען במהלך הדיון כי מדובר במקרה יוצא דופן. לדבריו – "עוד לא היה מקרה שבו תוך כדי הקראת פסק הדין, מפרסם הרמטכ"ל הודעה שאם אלאור יפנה אליו הוא ישקול ברצינות להקל את עונשו. יש כאן ממש הזמנה פומבית לאזריה לפנות אליו ולקבל הקלה בעונש. זהו מקרה יוצא דופן, ולכן גם יש לקבל החלטות יוצאות דופן".

אולם התובע נדב וייסמן דרש לדחות את הבקשה, טענתו שהייתה שיש להפריד בין ההליך המשפטי לבין הליך ההקלה בעונש. "מורשע לא יכול לחלוט במו ידיו את פסק הדין כשהוא מודיע שלא יערער, ולכן במקרה זה פסק הדין לא חלוט", הוא טען.

בסופו של דבר דחה היום בית הדין בקריה בתל אביב את בקשתו של אזריה, ועל כן הוא ייכנס כאמור מחר אל הכלא.

תגיות:אלאור אזריהדיוןכלא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה