חדשות בעולם

כשהתינוק בכה במטוס והנוסעים כעסו - הנוסעת החליטה לכתוב פוסט מלא תובנות

אישה אמריקנית בשם קאשה ברנרד שיצאה לחופשה ללא ילדיה הגדולים, הגיבה על תקרית לא נעימה שהייתה עדה לה במטוס - כאשר חלק מהנוסעים כעסו על אם שתינוקה הקטן בכה ללא הפסק. קראו את הפוסט המעצים

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אישה אמריקנית בשם קאשה ברנרד שיצאה לחופשה ללא ילדיה הגדולים, הגיבה על תקרית לא נעימה שהייתה עדה לה במטוס - כאשר חלק מהנוסעים כעסו על אם שתינוקה הקטן בכה ללא הפסק.  אותה אישה אומללה טסה לבדה עם שלושת ילדיה, ונאבקה ללא הרף כדי להרגיע אותם ולוודא ששלוותם של שאר הנוסעים לא תופר, אבל הדבר לא ממש עלה בידה. 

נוסעים רבים הביעו את חוסר סובלנותם כלפי אותה אישה: אחדים זעפו, אחרים נשפו בקולניות והיו גם כאלה שהעזו לגלגל עיניים ולבקש קצת שקט. כאימא בעצמה, קאשה לא הייתה מסוגלת לראות את חוסר הסובלנות המשווע כלפי אותה אישה אומללה, והחליטה לכתוב פוסט נוגע על כך שהפך עד מהרה לוויראלי: "הנה אני בחופשה הרחק מהילדים האהובים שלי בני 3 ו-4, אותם השארתי בבית. אני רוצה לספר לכם מה קרה היום, כאשר עליתי לטיסה שלי בסיאטל, בשעה 5:45 בבוקר, עם חברת התעופה 'אלסקה'. בדרך היו קצת כיסי אוויר, והתינוק של אותה אישה התחיל לבכות וליילל. כולם מסביב התחילו להתנשף ולמלמל לעצמם שזה לא בסדר, ושצריך קצת שקט. לא יכולתי להתעלם מזה. 

"פתאום התחיל גם ילד נוסף לבכות, והאימא הזו הייתה צריכה להתמודד עם שני ילדים בוכים כשאישה שישבה במושב מקדימה, התלוננה פתאום על כך שבנה בועט במושבה. 'אני לא יכולה להאמין שאתה עושה את זה, תפסיק מיד', האימא צעקה על ילדה בחוסר אונים, ותפסה את הרגל שלו בחוזקה. בזמן שכל זה קרה, הדיילת רק עמדה שם והקשיבה ולא עשתה שום דבר כדי לעזור. ואז מישהו אמר פתאום: 'איזה ילדים לא מחונכים. רואים שהם חסרי משמעת'. הוא ממש הצליח להרגיז אותי. במשך 20 דקות ארוכות, ישבתי והתבוננתי במתרחש בתקווה שמישהו יקום ויציע עזרה לאימא האומללה. בכוונה חיכיתי ולא הצעתי את עצמי, כדי לראות אם מישהו אחר יעשה זאת".

אבל לדאבונה, אף לא אחד מן הנוסעים הציע עזרה, למרות שהמטוס היה מלא מפה לאוזן. "כשהסתובבתי עם מבטי ראיתי פרצופים שלא יכולתי להאמין להם. אישה אחת מבוגרת הצמידה את ידיה לאוזניה, ועשתה פרצופים מכוערים תוך שהיא נועצת מבט כעוס על האימא הזו, ואיש אחר נענע את ראשו מצד לצד כאות לחוסר סובלנות. אם הייתי במקומה, אני יודעת שהייתי בוכה מזמן - אבל היא התמודדה עם זה כל כך בגבורה".

בשלב זה קמה קאשה מכסאה והציעה את עזרתה לאותה אישה. האישה לא חשבה פעמיים, חייכה חיוך גדול והושיטה לה את התינוק הבוכה בזמן שהיא מתמודדת עם שני הילדים האחרים. "אני יושבת כאן במטוס, ומחזיקה על ברכיי תינוק יקר ולא מצליחה להירדם. מדוע? כי אכפת לי. כי יש כאן אדם שצריך לעזור לו להרגיש פחות רע עם עצמו...אני לא מבקשת פרס ולא מחיאות כפיים על העזרה שלי. אני פשוט חושבת שבלי זה, אנחנו לא באמת שונים מכל בעל חיים אחר. איך אפשר לעשות פרצופים ולשים ידיים על האוזניים כדי לא לשמוע את הצרה של מישהו אחר? נוסעי הטיסה ההיא צריכים להתבייש בעצמם. איך זה יכול להיות שמתוך מטוס מלא באנשים, רק אחד מוכן לעזור? איך אנחנו יכולים להתעלם מאדם במצוקה, שנמצא ממש מעבר לכתף שלי. בבקשה תהיו נחמדים זה אל זה, ותעזרו אחד לשני. זה עושה את הכל קל יותר. אני מבטיחה שזה לא מה שיהרוג אתכם".

תגיות:כעסהתנהגותבכימטוסתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה