חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: בית הדין הצבאי דן בדחיית מאסר אזריה

אסון בחיל האוויר, שמועות זדוניות בווטסאפ, וזוהתה גופה מס' 1,641 מפיגוע מגדלי התאומים. כל מה שחשוב לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

אסון בחיל האוויר: טייס נהרג וחברו נפצע קשה בהתרסקות מסוק בדרום: טייס מסוק אפאצ'י, דוד זהר ז"ל, נהרג אמש בהתרסקות מסוקו. הטיס השני במסוק נפצע באורח קשה. להרחבה, לחצו כאן.

השמועות בוואטסאפ "הרגו" את הרמטכ"ל: לאחר התרסקות המסוק, כאשר הפרטים היו אסורים בפרסום, בשמועות מרושעות שרצו בוואטסאפ נטען כי הרמטכ"ל נפגע באירוע, באחרות נטען כי מדובר ב"אישיות בכירה".

בשעה זו: בית הדין הצבאי דן בבקשת אזריה לדחות את מאסרו: השופטים הצבאיים יכריעו אם לקבל את בקשת החייל שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל לדחות את ריצוי העונש שנגזר עליו. אם הבקשה תידחה - אזריה יחל לרצות מחר 18 חודשי מאסר.

מחקרים מציגים: הקשר בין פעילות גופנית לבריאות השיניים: אנחנו רגילים לחשוב על האפקט החיובי של פעילות גופנית על גופנו, אבל מעטים יודעים כי קיימת גם השפעה גם על השיניים. מחקרים מהשנים האחרונות מציגים את הקשר ההדוק בין השניים.

מחקר ישראלי: תרופות נגד דיכאון מפחיתות התפשטות סרטן: מחקר ראשוני שנערך בישראל פותח תקווה לחולי הסרטן: "נטילת תרופות נגד דיכאון לפני הסרת הגידול ואחריה מפחיתה את הסיכון להתפשטות גרורות". החוקרים מסבירים: "חרדה ודכדוך גורמים להפרשת הורמונים הפוגעים במערכת החיסונית".

אורח ברמאללה: מלך ירדן בלב המוקטעה. על רקע המתיחות בין ירדן והפלשתינים לישראל, ביקור ראשון של המלך הירדני מזה חמש שנים בשטחי הרש"פ.

 

חוץ

ניו יורק: זוהתה גופה מספר 1,641 (מתוך 2,753) מפיגוע מגדל התאומים ב-9/11  : 1,112 נספים טרם זוהו. הזיהוי האחרון עד זה היה במרץ 2015.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד בהיר. תחול ירידה קלה בטמפרטורות, אך יוסיף להיות חם מעט מהרגיל בהרים ובפנים הארץ, והביל במישור החוף.

רביעי: תחול עלייה קלה בטמפרטורות ויהיה חם מהרגיל בפנים הארץ והביל במישור החוף.

חמישי: תחול ירידה קלה בטמפרטורות.

שישי: יוסיף להיות חם מעט מהרגיל לעונה.

תגיות:חיל האוויראלאור אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה