ישראל מבקשת מצבא ארצות הברית לפנות מטוסים מנתב"ג
ישראל מנהלת שיחות עם ארצות הברית לצמצום מספר מטוסי התדלוק האמריקניים החונים בנתב"ג. המהלך נועד לפנות מקומות חניה לקראת עומסי הקיץ, תוך שמירה על צורכי הביטחון ושיתוף הפעולה עם וושינגטון
יובל אביב
04.06.26 | 11:04



