חדשות בעולם

הילדה סירבה להתעורר משנת הצהריים, ואז האם גילתה דבר שכולנו צריכים לדעת

אם שבתה סירבה להתעורר משנת הצהריים, ביום קיץ חם במיוחד, מפרסמת פוסט חשוב שכל ההורים צריכים לקרוא. "הבחנתי בכך שאנסטסיה שקועה בשינה עמוקה, ומסרבת להתעורר. כשהושטתי יד לגעת במצחה, הוא היה קודח מחום למרות שהיא לא יצאה החוצה בכלל, ולא שהתה בשמש"

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הקיץ מביא עמו מזג אוויר חם ונעים, וזהו לרוב זמן שבו הילדים נהנים הרבה יותר בפעילויות מחוץ לבית ולבית הספר. עם זאת, הקיץ הוא גם ההזדמנות של ההורים לפקוח שבע עיניים ולהיות קשובים למצב הילדים יותר מבשאר ימות השנה, וזה בדיוק מה שמבקשת אם בשם ג'ניפר אבמה מארה"ב - לאחר תרחיש אימים שקרה לה עם בתה.

זה קרה לפני כשבועיים. ג'ניפר ניגשה לחדר השינה שבו ישנה מזה שעות ארוכות בתה בת החמש, לאחר יום גדוש בפעילויות בבית, כשבחוץ שורר מזג אוויר חם במיוחד. "הבחנתי בכך שאנסטסיה שקועה בשינה עמוקה, ומסרבת להתעורר. כשהושטתי יד לגעת במצחה, הוא היה קודח מחום למרות שהיא לא יצאה החוצה בכלל, ולא שהתה בשמש. זה היה רגע מפחיד, ופשוט חשבתי שאני הולכת לאבד את התינוקת שלי. אין דבר יותר מפחיד מאשר לא להיות מסוגל להעיר את הילד שלך.

"לקח לנו 20 דקות להעיר אותה, ובינתיים בעלי הזמין אמבולנס. רק כשהוא הגיע והפרמדיקים בדקו את אנסטסיה, הבנו שהיא לקתה במכת שמש. המקרה שלנו הוא הוכחה ברורה לכך שילד לא צריך להיות בשמש, כדי לקבל מכת שמש. אני לא מאשימה את עצמי שזה קרה, אבל אני בהחלט רוצה ללמוד מכך לקח וללמד גם הורים אחרים שיכולים לקחת מזה משהו, ולהבין שלא רק בתוך מכונית לוהטת יש סיכון אלא גם בתוך הבית שלנו בעצמו. 

"אני עדיין רועדת ולא יכולה לדמיין מה היה קורה אם לא הייתי הולכת לבדוק אותה. אני מרגישה שאלוקים היה איתנו ואני אסירת תודה לו על כך ששירותי החירום הגיעו בזמן והעניקו לבתי את הטיפול הנכון. ומכם ההורים אני מבקשת, פקחו עין נוספת על הילדים שלכם בקיץ הזה, בימים הכל כך חמים שמקדמים את פנינו. מכת חום יכולה להשפיע על הילד שלכם גם בבית, מבלי שתשימו לב".

תגיות:חוםילדיםסכנהשינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה