חדשות בארץ

העובדת המצטיינת של 'אינטל': אשת אברך, אם ל-12 ילדים

חבר הכנסת אורי מקלב, הופתע לאחרונה בעת ביקור במפעלי 'אינטל' ישראל, כאשר מנכ"ל החברה הציג בפניו את אחת המצטיינות בחברה – אם חרדית למשפחה ברוכת ילדים. מקלב בתגובה: "ברגע שאתם מספקים את הצרכים, סביבת עבודה ראויה מותאמת ומתחשבת - אתם מקבלים תמורה מעולה"

  • א' אב התשע"ז
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת, חבר הכנסת אורי מקלב, ביקר ביום חמישי האחרון במפעל אינטל ישראל. במהלך הביקור, שכלל סיור במרכז המבקרים של החברה, סיקור על פעילות החברה בארץ וכן ביקור במפעל בקרית גת, נפגש מקלב גם עם מנכ"ל החברה, יניב גרטי.

בתוך כך, הפתיע אותו גרטי, כשהציג בפניו את אחת העובדות המצטיינות במפעל, שהיתה לא אחרת מאשר אשת אברך ואם ל-12 ילדים.

גרטי ציין, כי העובדת הינה אחת ממאות עובדות חרדיות, שעובדות במפעלים של אינטל ברחבי הארץ, שאינטל חווה שביעות רצון מעבודתן.

בתוך כך, ציין גם מנהל המפעל בקרית גת, דניאל בן עטר, כי המפעל פועל להתאמה של עובדים מכלל המגזרים, כולל עובדים מהמגזר החרדי. המפתח לכך, לדבריו, הוא גמישות של מנהלים, שבכוחה להביא לשילוב יעיל של כל עובד.

בתגובה לכך, קרא מקלב לסייע לנשים חרדיות המגיעות לעבוד במקום – כמה שיסייע גם לחברות אחרות לפתוח את שעריהן לטובת נשים מהמגזר. "ברגע שאתם מספקים את הצרכים, סביבת עבודה ראויה מותאמת ומתחשבת - אתם מקבלים תמורה מעולה מהם, והדבר מביא למעגל של פתיחת דלתות בקרב חברות נוספות שרואות כי טוב".

עוד הוסיף לשבח את הענף הטכנולוגי בארץ, שמביא להערכה גדולה כלפי עם ישראל בעולם כולו. "כוועדת המדע והטכנולוגיה, אנו חווים שההערכה לעם ישראל בעולם - מבוססת בחלקה הגדול על הפעילות המדעית והטכנולוגית אצלנו בארץ. אפשר להביא את ביקור ראש ממשלת הודו כראיה לעניין, כאשר מדינה של 1.3 מיליארד איש משקיעה רבות בקשריה עם ישראל בדיוק מהסיבות הללו".

בתגובה, חשף מנכ"ל החברה את הגידול ברווחי הייצוא של החברה, שעמד על כ-3.35 מיליארד דולר בשנה – ומאז כניסתה לעבוד בארץ, עומד על כ- 46 מיליארד דולר.

תגיות:אינטלעובדתחרדית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה