חדשות בארץ

המורה חיה סלומון הי"ד: התלמידות קראו לה "אמא"

סגנית בית הספר בו שימשה חיה סלומון הי"ד כמורה: "היה לה חשוב שהבנות יצליחו להגיע להישגים גבוהים, אבל לא פחות מכך היה לה חשוב שיהיו להן ערכים"

זירת הפיגוע בחלמישזירת הפיגוע בחלמיש
אא

עצב כבד שרר הבוקר בבית הספר 'נועם המאירי' בלוד – בית ספר ממלכתי דתי בו שימשה חיה סלומון הי"ד שנרצחה אתמול בחלמיש כמורה. חיה הייתה מחנכת בכיתות א'-ב' ובנוסף היא ריכזה את הטיולים ואת נושא זהירות בדרכים בבית הספר.

אורנית אלטושלר, סגנית מנהלת בבית הספר סיפרה לאתר ynet על כך שחיה הייתה מורה מסורה ומקסימה שחינכה דור שלם של תלמידות. לדבריה – חיה ידעה לתת לכל אחת מתלמידותיה מקום והיא תמיד ידעה מה לומר לכל אחת ואיזו התייחסות אישית הכי נכון לכתוב לכל אחת מהן בתעודה.

עוד סיפרה אלטושלר: "היה לחיה חשוב מאוד שהבנות יצליחו להגיע להישגים לימודיים גבוהים, אבל לא פחות מכך, ואולי אף יותר – היה לה חשוב שיהיו להן ערכים, מידות וחברויות טובות ונכונות. היא הייתה מאוד מסורה לבנות והיא רצתה תמיד שייתנו כבוד אחת לשנייה".

לדבריה, חיה התייצבה בכל בוקר בבית הספר כבר בשעה 7:15 כדי שתהיה בטוחה שלא תאחר. הסגנית גם ציינה: "לצערנו חיה לא זכתה להתחתן ולהקים משפחה, אבל בנותיי בנות ה-17 וה-19 שהתחנכו אצלה, כמו גם חברותיהן, נזכרו אתמול איך שהן תמיד התבלבלו וקראו לה 'אמא', במקום המורה".

בשבוע שעבר הודיעו לחיה כי היא זכתה בתואר 'המורה המצטיינת של לוד'. טקס מצומצם נערך לרגל האירוע בבית הספר ובו היא השתתפה, אך לטקס העירוני והגדול יותר שיתקיים בתחילת שנת הלימודים, היא כבר לא תזכה לבוא. "כך נזכור אותה תמיד", סיכמה הסגנית בדמעות – "כמורה מצטיינת".

תגיות:חיה סלומוןבית ספראורנית אלטושלר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה