חדשות בארץ

זהבה שאול: "החזירו את בני הביתה ואותי ואת אחיו חזרה לחיים"

זהבה שאול, אמו של החייל החטוף אורון שאול, השתתפה בכנס לציון שלוש שנים להיעדרו, והתחננה: "כבר שלוש שנים שחיינו אינם חיים, אנא החזירו אותו הביתה!"

אא

עצרת מיוחדת מתקיימת בשעות אלו (רביעי בערב) ובה מציינים שלוש שנים לקרב הנוראי בעזה, בו נפל אורון שאול ונלקח בשבי.

זהבה שאול, אמו של אורון, נשאה דברים בעצרת ובקול דומע קראה אל הקהל: "אני רוצה שכל בית ישראל וכל עם ישראל ישמעו ויפנימו וידעו – אורון לא היה בנגמ"ש, אורון נחטף. הוא נמצא בידי חמאס ואנחנו לא יודעים מה מצבו".

עוד ציינה האם השכולה: "שלוש שנים חלפו מאותו יום בו התפוצץ הנגמ"ש שבתוכו נהרגו ששת הלוחמים, חבריו של אורון, ה' ייקום דמם. אך כאן המקום להביא לידיעתכם – בני אורון לא היה בתוך הנגמ"ש, הוא היה מחוצה לו וניהל קרב מול חמאס, ולאחר מכן נחטף דרך אחת המנהרות".

זהבה שאול גם ציינה בקול שבור: "כבר שלוש שנים שחיינו אינם חיים, מחוסר ידיעה ברורה מה עלה בגורלו. עברו עלינו שלוש שנות סבל ותהייה אשר הכריעו כעבור שנתיים את בעלי הרצל אשר הלך לעולמו בצער גדול והשאיר לי צוואה – לא להרפות ולהחזיר את בננו למדינה שכה אהב. אתם יודעים מה חוסר הוודאות הזה עושה לאמא?" היא פנתה לקהל, "אין לי לא יום ולא לילה, לא שבתות ולא חגים".

והיא גם הוסיפה: "אני פונה בזאת למערכת הביטחון, לצבא ההגנה לישראל, לממשלה ולעומד בראשה, לכל שר ולכל חבר כנסת – אתם נבחרי הציבור, אנא מלאו את חובתכם כלפי החיילים שאתם שולחים לקרב, הראו להם שחייהם אינם הפקר. הוכיחו זאת בהחזרת בני אורון. החזירו את בני אורון הביתה ואותי ואת אחיו חזרה לחיים".

תגיות:אורון שאולזהבה שאולעצרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה