חדשות בעולם

הזוי: האישה התלוננה על יובש בעיניים - אך הרופאים לא האמינו למראה עיניהם

אנגליה: בת 67 אובחנה כסובלת מקטרקט לאחר שבמשך תקופה התלוננה על יובש חמור בעיניים. אלא שאז גילו הרופאים דבר מופלא שהדהים אותם: 27 עדשות מגע היו תקועות בעיניה, מבלי שחשדה בכך

העדשות שנמצאו תקועות בעיני האישה (צילום: ד"ר רופאל מורג'ריה)העדשות שנמצאו תקועות בעיני האישה (צילום: ד"ר רופאל מורג'ריה)
אא

במשך חודשים ארוכים התלוננה אישה כבת 67 מאנגליה על גירוי חמור בעיניה, ובהעדר אבחנות אחרות - חששה כי מדובר ביובש רציני. כפי שהתפרסם במגזין British Medical Journal, לאחר שאובחנה כסובלת מקטרקט, הוזמנה האישה לבדיקה שגרתית טרום ניתוח, שלאחריה התקשו הרופאים להבין מה הם באמת רואים:

27 עדשות מגע (!) היו מחוברות זו אל זו ותקועות בעיניה של האישה. "זה היה בלאגן גדול", משחזר ד"ר רופאל מורג'ריה, רופא מומחה לרפואת עיניים שאף נכח בהוצאת העדשות. "אף פעם לא ראינו דבר כזה. העדשות היו דבוקות אחת לשנייה ואף אחד מאיתנו לא חשב שדבר כזה יכול להתרחש במציאות".

תחילה מצאו הרופאים כ-17 עדשות מגע, ובבדיקה חוזרת לקראת הניתוח הוצאו מתוך עיני האישה 10 עדשות מגע נוספות. ד"ר מורג'ריה סיפר כי היה זה תמוה בעיניהם שהאישה כלל לא שמה לב ל'משהו שתקוע בעיניה', היות וסבל רב נגרם לה בגינן. לטענת האישה, זה 35 שנה שהיא משתמשת בעדשות מגע חודשיות, ולמרות שנעלמו לה 30 עדשות - לרגע לא חשבה לחפשן בעיניה שלה...

תגיות:עינייםסכנהעדשות מגע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה