חדשות בעולם

האם זוהי הכיפה שתציל את חייהם של ילדים רבים?

פרץ אפלבאום סובל מאלרגיות חמורות שיכולות לגרום לו לסכנת חיים. אמו ייצרה כיפה מיוחדת שתזהיר את הסובבים אותו שלא להגיש לו מוצרים אלו. הכירו: כיפת אלרגיה

  • כ"ב תמוז התשע"ז
(צילום מסך מאתר JTA)(צילום מסך מאתר JTA)
אא

חני אפלבאום, תושבת ברוקלין, ביוזמה מקורית שתציל חיי ילדים אלרגיים. על הכיפה שהדפיסה לבנה, נכתב: "סכנה, אלרגיה!" עוד נכתב על הכיפה "תהפכו לאינפורמציה".

בשיחה לאתר JTA סיפרה אפלבאום, חסידת חב"ד, כי זו היתה הדרך שעלתה בדעתה להודיע לאחרים כי בנה סובל מאלרגיות חמורות לבוטנים, אגוזי קשיו, פיסטוקים, זרעי פשתן, זרעי חרדל, קוקוס, אפונה, ביצים ובשר, ושחלק מהמאכלים הללו, יכולים לגרום לו לסכנת חיים, החל לחבוש כיפה עם אזהרה למצבו.

בקידמת הכיפה מודפסת אזהרת אלרגיה, וכשהופכים את הכיפה, ניתן לראות את רשימת המוצרים המסוכנים לילד האלרגי, אותם יש להיזהר מלתת לילד.

שרה, האחראית על שיווק הכיפה, אמרה לאתר JTA: "אהבנו מיד את הרעיון של חני. אנחנו רואים צורך גדול לכיפה הזאת, ואנחנו באמת מאמינים שהעיצוב הזה יעזור להציל חיים".

למרות שהכיפות עדיין לא זמינות בחנויות אלא רק באתר החברה, בשבועיים האחרונים נמכרו מאות 'כיפות אלרגיה'. שרה מציינת כי החברה מתכוונת להפוך את הכיפות לזמינים עבור השוק הסיטונאי של הכיפות בקרוב, מאחר ונוצר ביקוש גדול מאד.

חברה של שרה המתמחה בייצור כיפות, פרסמה את הכיפה הייחודית המתריאה על המזונות האלרגניים, באתר שלה לפני כשבועיים, ולדברי שרה, כבר מכרה כמה מאות, למרות שהכיפות עדיין לא זמינות בחנויות אלא רק באתר החברה, והחברה מתכוונת

בשונה מצמיד, אותו ענד הילד האלרגי, הכיפה בולטת הרבה יותר. זוהי דרך אידיאלית להודיע לכל מי שמגיש לילד מזון, שהוא אלרגי. "רציתי להיות יותר רגועה כשהילד שלי אצל חברים" סיכמה אפלבאום.

תגיות:כיפהאלרגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה