לאישה

המטפחת שלך מחליקה? לנילי גריידי יש פיתרון מצוין בשבילך (אם תבטיחי לא לצחוק)

"מהיום ששמתי כיסוי ראש, פשוט לא הסתדרתי איתו. זה פשוט לא הסתדר לי הראש. רק אחרי שעשיתי מחקר מקיף, הבנתי שאם אין בסיס – זה פשוט לא טוב, לא משנה מה אני אעשה. אז התחלתי לחפש את האחד שלי, האחד שנוח לי... ". נשים יקרות, אם יש לכן אי אלו עצות אחרות, אתן מוזמנות לשתף בתגובות

בעיגול: נילי גריידי (צילום: מתוך פייסבוק)בעיגול: נילי גריידי (צילום: מתוך פייסבוק)
אא

זה לא דבר חדש שחלק מהנשים שלוקחות על עצמן לכסות את הראש, נתקלות בתחילה בקושי.

הקשיים יכולים לנבוע מכמה סיבות:

1. מראה חדש שקשה להתרגל אליו.

2. כיסויי ראש מבדים שמחליקים ולא יושבים בצורה נוחה על הראש.

3.  כיסויי ראש שלא מתאימים למבנה הפנים, ועוד...

נילי גריידי, אישה צעירה שלקחה על עצמה לכסות את הראש, כתבה על כך פוסט שאפשר ללמוד ממנו דבר או שניים, לא רק על ההתמודדות אלא בעיקר על ההחלטה החד סטרית שלא לוותר ולהמשיך לתור אחר כיסוי הראש המתאים, ולא משנה כמה ניסיונות עוברים בדרך אליו.

"חייבת לשתף! זה באמת שינה לי את החיים", כותבת גריידי. "מהיום ששמתי כיסוי ראש, פשוט לא הסתדרתי איתו. זה פשוט לא הסתדר לי הראש. רק אחרי שעשיתי מחקר מקיף, הבנתי שאם אין בסיס – זה פשוט לא טוב, לא משנה מה אני אעשה. אז התחלתי לחפש את האחד שלי, האחד שנוח לי... ולא מצאתי אותו. לא בובו, לא סרט, לא בובי. כלום. פשוט כלום".

בנקודה זו מתארת גריידי תחושות שרבות מהנשים עשויות להזדהות איתן: 'לא מתחברת', 'הקרקפת מגרדת ורוצה לנשום', 'מכביד' וכו'. מטפחות מבדים מסוימים פשוט התגלו ככישלון נחרץ היות והן מחליקות ונופלות, אך בנוסף לברטים אותם מצאה גריידי כפתרון מניח את הדעת (לבסוף) יש לה עצה טובה לחלוק איתכן, והיא רק מבקשת שלא תצחקו.

מבטיחות?

"הגיע הזמן שאגלה לכן מה הפתרון שלי, אבל אתן חייבות להבטיח לי שלא תצחקו", היא כותבת. "פשוט גרביון. כן, כן, גרביון דק.. הוא – לא מחליק, לא מכאיב, לא גדול מדי, לא מחמם. פשוט בול ותופס את השיער כמו שצריך. תנסו, ממליצה בחום".

ובשורה התחתונה: חשוב לזכור שעם שפע הסגנונות שקיימים בדור שלנו, לכל 'ראש' יש פיתרון ולא צריך להתייאש אם נתקלים בקצת קושי. נהפוך הוא. הקושי הוא רק טריגר לנסות בדרך אחרת, ולהתאמץ קצת יותר בחיפוש אחר מה שמתאים לך!

תגיות:קשייםנשיםהתמודדותכיסוי ראש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה