פיתוח האישיות

חני וינרוט במסר מעצים לכל ה’מיואשים’ מהחיים: "תנשמו ותחכו, כי יש חיים אחרי..."

כשנתקלים בפוסטים כמו אלו של חני וינרוט, שהם באמת-באמת מלאי העצמה אישית, תבונה ואמונה יוקדת בבורא עולם – פשוט בלתי אפשרי לעמוד מנגד ולהישאר אדישים. "זה מסר שחשוב לי למסור למיואשים, מסר למי שלא מצפה כבר לכלום מהחיים ושאומר לעצמו 'רק שייגמר כבר': תנשמו, תחכו, תעזרו, תצפו. כי יש (!) חיים אחרי..."

בעיגול: חני וינרוט (צילום: מתוך פייסבוק)בעיגול: חני וינרוט (צילום: מתוך פייסבוק)
אא

כשנתקלים בפוסטים כמו אלו של חני וינרוט, שהם באמת-באמת מלאי העצמה אישית, תבונה ואמונה יוקדת בבורא עולם – פשוט בלתי אפשרי לעמוד מנגד ולהישאר אדישים. כמו רבים שעוברים התמודדות עם המחלה הנוראית, גם לוינרוט יש ויש התמודדות, יש כאבים ויש רגעי יאוש. אבל, ויש פה גם אבל גדול ומשמעותי  – וינרוט נמנית על הזן היותר קשוח, זה שלא נכנע לקשיים ולא מפחד לגדול ולגדל אחרים, ביחד איתם.

"אולי זה החום שמייבש לי את המוח, אולי התרופות", כותבת וינרוט, בפוסט חדש שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה לפני ימים אחדים. "אולי טוב לי מכדי לחשוב ולהרהר ולדאוג ולשורר, אבל מחשבה אחת לא עוזבת אותי: צדקה הרופאה שבתשובה לבקשה שלי 'אני לא מבקשת כלום, רק שלא יכאב לי', ענתה: 'כשלא יכאב לך – תחזרי אליי ותבקשי יותר'.

"לא האמנתי לה אז. ועכשיו, כשהגזרה הבריאותית מראה בסיעתא דשמייא סימני התייצבות – החיים פתאום מרגישים כמו אינסוף הזדמנויות. ואני רוצה לבשל, לטייל, לקרוא, לצפות ולבלות עם חברה ואחות, ועוד ועוד ועוד.

"עכשיו, 'שלא יכאב' – לא מספיק לי בכלל. וזה מסר שחשוב לי למסור למיואשים, מסר למי שלא מצפה כבר לכלום מהחיים ושאומר לעצמו 'רק שייגמר כבר': תנשמו, תחכו, תעזרו, תצפו. כי יש (!) חיים אחרי..."

תגיות:חני וינרוטהעצמהסרטןאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה