חדשות בארץ

מה חיפש אולמרט בחתונה בבני ברק?

אחד האירועים הראשונים בהם השתתף אולמרט מאז שחרורו מהכלא הוא חתונה שהתקיימה בבני ברק. לתהיית המשתתפים הוא הסביר: "נדרתי שאלווה את בני המשפחה לחופה"

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יחיאל גרינברג)(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יחיאל גרינברג)
אא

ימים ספורים לאחר שחרורו מהכלא, נראה הערב (רביעי) אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, כשהוא מגיע לבני ברק ומבקר באולמי הדודאים. הנוכחים באולם גילו עד מהרה כי אולמרט חש מקורב מאוד לבעלי השמחה, זאת מאחר שמדובר בחתונת בתו של שמוליק מאיר ז"ל, אשר שימש בעבר כחבר מועצת עיריית ירושלים ואף כיהן כסגנו של אולמרט, בתקופת היותו ראש עיר.

שמוליק מאיר נהרג בתאונת דרכים ואולמרט הבטיח לאמץ את המשפחה. מאז הוא השתתף בכל חתונותיהם, וגם הפעם הוא הגיע כדי ליטול חלק באירוע.

יחיאל גרינברג, מנהל להקת 'להבה' שהופיעה באולם, כתב לאחר מכן בחשבון הפייסבוק שלו: "הנה מילה טובה שחייבים להגיד על אולמרט: כשסגנו בעיריית ירושלים שמוליק מאיר נהרג בתאונת דרכים, אימץ אולמרט את המשפחה פשוטו כמשמעו. היו שם ילדים קטנים מאוד והוא הפך להיות האבא השני שלהם, הגיע כל שבוע וליווה אותם במשך כל השנים בשמחות וביום יום.

"מי שמכיר מקרוב יכול להעיד שלא רואים דברים כאלה, ומדובר על יותר מעשרים שנה. כעת זוהי חתונה שלישית שאני זוכה לנגן למשפחת מאיר, ואולמרט סיפר בטקס החופה על כך שהוא נדר לעצמו להוביל את כולם לחופה. היום מתחתנת הבת טל, האחרונה. אז מזל טוב למשפחת מאיר, וגם לאולמרט".

תגיות:חופהאולמרטחתונהשמוליק מאיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה