חדשות בארץ

כותרות הערב ב-60 שניות: מאות התייבשויות והתעלפויות עקב החום הכבד

היום ב-15:03 נשבר שיא הביקוש לחשמל, החל משנת הלימודים הבאה חיסון לשפעת בביה"ס גם לתלמידי כיתות ג'. כל מה שחשוב לדעת

אא

חדשות

הרופאים בהדסה דחו את הצעת הפשרה: בשבוע השני להליך הגישור שנכפה על הורי הילדים החולים והרופאים מהמחלקה ההמטו-אונקולוגית בהדסה עין כרם, ולאחר שהוצג מתווה אפשרי לפתרון - הרופאים המתפטרים החליטו היום (ראשון) לדחות אותו.

התעלפויות והתייבשות: יותר מ-180 טופלו בשל עומס החום: עומס החום הכבד ששורר ברחבי הארץ נתן את אותותיו כשיותר מ-180 בני אדם טופלו על-ידי מד"א, בהם 75 שאיבדו הכרה. מחר ישרור שרב כבד יותר.

84% מהציבור הסכימו לתת טביעות אצבע: מתחילת החודש הונפקו 65 אלף תעודות זיהוי ביומטריות ו-107 אלף דרכונים ביומטריים. "יש הרבה מעגלי אבטחה למניעת זליגת המאגר".

נשבר שיא הביקוש לחשמל: בשעה 15:03 נשבר שיא הביקוש לחשמל לשנת 2017, ועמד על 12,438 מגוואט לעומת שיא של 12,202 מגוואט שנרשם בקיץ אשתקד.

מספטמבר: חיסון לשפעת בביה"ס גם לתלמידי כיתות ג': משרד הבריאות החליט להמשיך בפרויקט חיסון התלמידים נגד שפעת, והשנה יחוסנו, בנוסף לתלמידי כיתות ב', גם כל תלמידי כיתות ג' בבתי הספר. מטרת פרויקט החיסונים היא הפחתה משמעותית של שיעור ההדבקה במחלה בין הילדים לבין עצמם ובינם לבין צוותי המורים וההורים

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר כי ישראל לא תוכל להמשיך לספוג את זליגות הירי, וכי צבא אסד "מבין שזה משחק לרעתו". על עתידה של סוריה אמר: "לא נקבל שום הסכם שאיראן מעורבת בו". על מפעלי הטילים אמר: "אנחנו לא יכולים להישאר אדישים לזה - ולא נישאר"

חוק הגיור נדחה בחצי שנה, הרפורמים משכו העתירה בבג"ץ: הקמת הצוות שיוביל להדברות מהווה ניצחון חלקי לרפורמים, אך הנציגים החרדים רושמים הישג מרשים כאשר בהודעת ראש הממשלה הוא מתחייב כי אם בג"ץ יסרב לדחות את הדיון, הוא מחויב להסכמים הקואליציוניים, ולהעברת החוק שמקנה את סמכויות הגיור לרבנות הראשית.

 

מזג האוויר

הלילה: בהיר עד מעונן חלקית. במישור החוף, בשפלה ובצפון מערב הנגב יתכן אד. מחר: יוסיף להיות שרבי בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף. ישרור עומס חום כבד עד קיצוני ברוב אזורי הארץ.

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה