חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: ועדת השחרורים החליטה – אולמרט ישוחרר

ראש ממשלת הודו ייפגש עם מוישי הולצברג, ראש הממשלה לשעבר אולמרט ישוחרר ביום ראשון הקרוב. כל מה שצריך לדעת

אהוד אולמרט (צילום: פלאש 90)אהוד אולמרט (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

ועדת השחרורים ניכתה שליש מעונשו של ראש הממשלה לשעבר: ועדת השחרורים החליטה הבוקר (חמישי) לקצר את מאסרו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. המדינה צפויה לבקש לעכב את ביצוע השחרור, המתוכנן ליום ראשון הקרוב, עד לדיון בערעור על ההחלטה.  להרחבה, לחצו כאן.

הורי הדסה דרשו לצרף את כחלון לגישורלאחר שהסכימו להפסיק בשביתת הרעב "כמחווה של רצון טוב" כלפי משרד הבריאות, דרשו ההורים במסגרת הגישור בין הרופאים הפורשים לרגולטור, להוכיח כי הטיעונים הכלכליים של הרגולטור לא נכונים - ולצרף את האוצר לדיונים.

ראש ממשלת הודו ייפגש עם מוישי הולצברג: תשע שנים לאחר מתקפת הטרור על בית חב"ד במומבאי שבהודו, ראש ממשלת הודו ייפגש עם מוישי הולצברג, ששרד את המתקפה, במהלך ביקורו הרשמי וההיסטורי בישראל.

ועדת הכספים אישרה: הפחתת מחיר אגרות הדרכונים: על פי ההצעה שאושרה בוועדה דרכון שיונפק בלשכות יעלה 265 שקלים כאשר באינטרנט יוזל המחיר: בחודשי החורף - 155 שקלים ואילו בחודשי הקיץ 245 שקלים.

 

חוץ

צו ההגירה של טראמפ אושר באופן חלקי: סוכנות הידיעות AP דיווחה כי ארצות הברית קבעה קריטריונים חדשים לקבלת ויזה עבור פליטים ואזרחים משש מדינות מוסלמיות. להרחבה, לחצו כאן.

נדחתה עסקת המל"טים עם גרמניה: במהלך ביקורם בישראל, הופתעו פוליטיקאים גרמנים לגלות כי על המל"טים הישראליים מותקנות מערכות נשק לצורכי חיסול. כעת, משיקולים אידיאולוגיים וגם פוליטיים הם הורידו את העסקה מסדר היום.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד בהיר ותחול ירידה קלה בטמפרטורות שתקל מעט את עומס החום. עומס חום קל עד בינוני יורגש היום בהרים. במישור החוף יורגש עומס חום בינוני ובשפלה ובצפון הנגב ישרור עומס חום בינוני עד כבד. בעמקי המזרח ובערבה יורגש עומס חום כבד עד קיצוני.

שישי: עלייה קלה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

שבת: עלייה קלה נוספת בטמפרטורות ושוב יחל להתפתח גל חום ברחבי הארץ.

ראשון: תורגש התחממות נוספת. גל החום יחריף ושרב ישרור ברוב חלקי הארץ. במישור החוף יהיה הביל במיוחד.

תגיות:אהוד אולמרטכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה