חדשות בעולם

ונשמרתם: בלוגרית הובהלה לבית החולים עם הרעלה חמורה, לאחר שטעתה בזיהוי אלוורה

בלוגרית סינית צעירה העונה לשם זאנג (באנגלית: Zhang) אושפזה לאחרונה בבית החולים כשהיא סובלת מהרעלה חמורה, לאחר שנעצה את שיניה בצמח רעיל - בחושבה כי מדובר באלוורה בלתי מזיקה. ""אחרי שלוש נגיסות בעלה, איבדתי את קולי והרגשתי שהגרון שלי עולה באש", היא משחזרת

בעיגול הבלוגרית הצעירה זאנג בעת נעיצת שיניה בצמח (צילום מסך)בעיגול הבלוגרית הצעירה זאנג בעת נעיצת שיניה בצמח (צילום מסך)
אא

בלוגרית סינית צעירה העונה לשם זאנג (באנגלית: Zhang) אושפזה לאחרונה בבית החולים כשהיא סובלת מהרעלה חמורה, לאחר שנעצה את שיניה בצמח רעיל - בחושבה כי מדובר באלוורה בלתי מזיקה. 

הבלוגרית בת ה-26 ביקשה להראות לקהל 'מעריציה' כיצד מזון ה'על' שלה מקיים אותה לכמה שעות טובות, זאת למרות שהיא לא ממש מתאמצת להוציא את חלקיו הפנימיים. היא רכשה שני עלים ענקיים דמויי אלוורה, ובסרטון שחלקה עם צופיה טענה כי אין דרך טובה יותר להפיק את המירב מהצמח, מאשר ללעוס את העלה הטרי כמות שהוא. 

באומרה כך, נעצה זאנג את שיניה בצמח הבשרני - מבלי להראות סימני מצוקה כלשהם בתחילה. "זה נהדר", אמרה והצביעה על הצמח, כשהיא ממשיכה ליהנות מהטעם שלו. אלא שאחרי כמה דקות של לעיסת הצמח, פניה החלו להשתנות. "הדבר הזה מריר, כל כך מריר", אמרה והצליחה להסב את תשומת לבם של הצופים - שמיד הרגישו שמשהו אינו כשורה. 

אחד הגולשים כתב בתגובה כי הוא מקווה מאוד שלא מדובר בעלים של צמח המתקרא 'אגבה אמריקנית' - צמח רעיל הזהה בצורתו לצמח האלוורה. בסין נמכר הצמח הזה כקישוט לגינות נוי, וצורתו הזהה מאוד לזו של האלוורה, ככל הנראה היא זו שהוליכה את הבלוגרית שולל. "אחרי שלוש נגיסות בעלה, איבדתי את קולי והרגשתי שהגרון שלי עולה באש", משחזרת זאנג, שעדיין מאושפזת בבית החולים, לאחר שעברה שאיבה להוצאת הרעלים מגופה. 

 

 

תגיות:אלוורהצמח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה