חדשות יהדות

הפתיע את המאזינים: בועז ביסמוט, עורך ’ישראל היום’ - שומר שבת ומתקרב לדת

בועז ביסמוט, העורך הראשי של עיתון 'ישראל היום' - הצליח להפתיע אלפי מאזינים כאשר במסגרת ראיון בתוכנית הבוקר של רזי ברקאי 'מה בוער', הצהיר כי הוא מתחזק ברוחניותו - אוכל כשר, שומר שבת ומתקרב לדת. "אם אתה עושה את זה בצורה כפייתית, אתה תראה את החובה שבזכות. אבל אם אם תעשה את זה כמונו, אז אתה תראה את הזכות שבחובה", הוא אומר

בועז ביסמוט (צילום מסך)בועז ביסמוט (צילום מסך)
אא

בועז ביסמוט, העורך הראשי של עיתון 'ישראל היום' - הצליח להפתיע אלפי מאזינים כאשר במסגרת ראיון בתוכנית הבוקר של רזי ברקאי 'מה בוער', הצהיר כי הוא מתחזק ברוחניותו - אוכל כשר, שומר שבת ומתקרב לדת.  

את הדברים אמר ביסמוט כאשר נשאל על ידי ברקאי האם הוא מגדיר עצמו כאדם שומר תורה ומצוות. "תראה, יחסית לשר ליצמן - אני לא עד כדי כך. כולם אומרים לי איך אתה כזה שמור בועז? לפני התפקיד הזה, הייתי עורך חדשות חוץ ויצאתי לביקורים בעולם יותר מפעם אחת בחודש, ואני באמת אוכל כשר. אז מצאתי פתרון לא רע - דגים נאים. כך שיושב מולך אקווריום מהלך על שניים", אמר בהלצה. 

לכשנשאל ביסמוט האם אכילת הכשר זוהי המצווה היחידה שהוא מקיים, השיב הלה: "לא ממש, הייתי אומר קצת יותר. אנחנו משתדלים כמה שיותר. איך קוראים לזה כיום - מתחזקים. אז אני מתחזק. שומר שבת, אוכל כשר ועוד".

בנקודה זו מקשה ברקאי ומזכיר לביסמוט כבדרך אגב, את העובדה שנישא לקתולית. "אכן, נישאתי לקתולית קורסיקנית שהתגיירה, ולכן נוכל לדבר על הנושא הזה כי אני מכיר אותו קצת מקרוב", מספר ביסמוט.  "היא רצתה להתגייר מעצמה. אתה לא יכול להכריח אף אדם להתגייר - אם זה לא בא מעצמו, זה פשוט בלתי אפשרי. 

"מדובר בתהליך ארוך, קשה ומפרך - אך בסופו של דבר גם מחבק. ואם אתה לא עושה את זה מתוך אמונה שלמה ומתוך רצון או שננסח זאת אחרת: אם אתה עושה את זה בצורה  כפייתית, אתה תראה את החובה שבזכות. אבל אם אם תעשה את זה כמונו, אז אתה תראה את הזכות שבחובה".

תגיות:דתסלבסשבתכשרותמצוות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה