חדשות בארץ

זוועה באוטובוס מנהריה לצפת: החיילת ננעלה בתא המטען כשרגליה בחוץ

ענבר ארז, חיילת שעשתה דרכה היום (א') לבסיסה שבפיקוד צפון בצפת - נתקעה בתא מטען של אוטובוס מחברת 'נתיב אקספרס', זאת לאחר שהנהג לא הבחין בה בעודה מעמיסה את תרמילה, וסגר את הדלת - כשרגליה נותרות בחוץ. אמה של החיילת: "היא הייתה בטוחה שיכרתו לה הרגליים, אבל יצאה מזה בנס"

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

ענבר ארז, חיילת שעלתה באוטובוס של חברת 'נתיב אקספרס' בדרכה לבסיס שבו היא משרתת בצפת - נסעה כל הדרך מנהריה לצפת בתא המטען, כאשר רגליה מיטלטלות באוויר, מחוצה לו. 

המחדל המזעזע התרחש לאחר שארז ביקשה להעמיס את תרמילה הגדול בין הררי התרמילים של הנוסעים שכבר עלו לאוטובוס, ונכנסה מעט פנימה כדי להצליח לפלס מקום לתרמילה. אלא שלמרבה הצער, עוד בטרם הספיקה לצאת משם - הנהג, שככל הנראה כלל לא הבחין בה - סגר את תא המטען והמשיך בנסיעה. 

עדיין לא ברור כיצד הנהג לא הבחין ברגליה שמיטלטלות מחוץ לתא המטען ובצעקותיה הרמות בכל זמן הנסיעה. "היה חשש מאוד גדול שהיא תישאר נכה מהסיפור הזה", סיפרה אמה ורדה ארז, בראיון ל'חמש עם רפי רשף'. "היא פחדה שיכרתו לה את הרגליים".

הזוועה התגלתה רק כאשר הגיע האוטובוס למחוז חפצו - תחנת האוטובוס המרכזית של צפת. "היא יצאה מזה בנס גדול, למרות שכעת היא סובלת מכמה שטפי דם, וגם מנזק נפשי לא קל", סיפרה האם, אך עם זאת, כשנשאלה כיצד הנהג הגיב כשהטעות התגלתה, נמנעה מלענות. מחברת 'נתיב אקספרס' טרם התקבלה ההתייחסות לתקרית. 

תגיות:חייליםאוטובוסמחדל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה