חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: דרמה בסעודיה – המלך הדיח את יורש העצר

נעצרה אמו של אחד ממבצעי פיגוע הדקירה, מאמץ להתניע תהליך מדיני, וארה"ב זיהתה פעילות באתר גרעיני בצפון קוריאה. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

נעצרה אמו של אחד ממבצעי פיגוע הדקירה: כוחות הבטחון עצרו את אמו של אחד המחבלים שביצעו את פיגוע הדקירה בו נרצחה רס"ר מלכא הי"ד. זאת בחשד להסתה ועידוד טרור.

הפתח' מבהיר: המחבל משער שכם – משלנו: בעוד דאע"ש והחזית העממית מכריזים על לקיחת אחריות לפיגוע הרצחני בשער שכם, בתנועת הפתח' מתהדרים בהשתייכותו של אחד המחבלים אליהם.

מאמץ להתניע תהליך מדיני: ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט יערכו סבב פגישות בירושלים וברמאללה, ינסו לקדם תהליך מדיני ולהגיע לתוצאות מעשיות. להרחבה, לחצו כאן.

איזנקוט: לישראל יש אינטרס שבעזה יהיה חשמל, אך לא יתכן שנממן אותו וחמאס יחפור מנהרות: בהתבטאות ראשונה בנושא הוסיף הרמטכ"ל כי התקווה ברצועה היא אינטרס ישראלי.

 

חוץ

דרמה בסעודיה: המלך הדיח את יורש העצר ומינה את בנו: סלמאן מלך סעודיה מינה את בנו מוחמד בן סלמאן, המכהן כשר ההגנה, ליורש העצר במקום מוחמד בן נאיף שהודח מתפקיד שר הפנים.

לפני השבי בצפון קוריאה: "אוטו ביקר בישראל"הצעיר היהודי-אמריקני אוטו וורמבייר, שמת ימים לאחר שהוחזר בתרדמת מצפון קוריאה, ביקר בארץ לפני 3 שנים ואף קיבל שם עברי לאחר שטיפס על המצדה. לבקשת המשפחה, לא תבוצע נתיחה שלאחר המוות.

דיווח: ארה"ב זיהתה פעילות באתר גרעיני בצפון קוריאהלווייני ריגול אמריקניים זיהו פעילות באתר התת-קרקעי של המדינה המבודדת, כך אמרו גורמים לרשתCNN.

סוכל פיגוע בלב בריסל: חשוד עם חגורת נפץ נורה בתחנת הרכבת: עדי ראייה דיווחו כי החשוד צעק "אללה אכבר" וגורמים במשטרה אישרו כי ברגע שהמאבטחים זיהו את החשוד, הוא פוצץ את המטען שהיה עליו, אולם גרם לפיצוץ קטן בלבד.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית. ירידה קלה נוספת בטמפרטורות, אשר תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה. עד שעות הצהריים ייתכן טפטוף עד גשם מקומי קל בצפון הארץ ובמישור החוף. הלילה: מעונן חלקית

חמישי: מעונן חלקית עד בהיר. בהרים צפויה עליה קלה בטמפרטורות.

שישי: בהיר עד מעונן חלקית. בהרים ובפנים הארץ עליה קלה בטמפרטורות. הטמפ' יהיו רגילות לעונה.

שבת: נאה. עליה קלה בטמפרטורות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותסעודיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה