חדשות בארץ

כואב לכם הראש? פיתוח ישראלי חדש נועד בדיוק עבורכם

סטארט אפ ישראלי חדש צפוי לשים סוף לכאבי הראש. מדובר במכשיר שמפחית מעוצמת הכאב ואף מונע כאבים בעתיד. ומתי הוא יצא לשיווק?

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

אם עד היום כשכאב לכם הראש ידעתם לבלוע אופטלגין או לשכב מתחת לשמיכה בחדר חשוך, הרי שמסתבר כי ייתכן שכבר בשנים הקרובות יהיה פתרון מהפכני לדבר.

החברה הישראלית 'נוירוליף' מיוקנעם פיתחה בשנתיים האחרונות התקן ראש – מכשיר דמוי משקפיים נטולי זגוגיות, אשר מצויד באלקטרודות המקיפות את הראש ומפעילות גירויים עצביים על המוח. ברגע שתרכיבו את המכשיר על הראש בזמן של התקף מיגרנה, תחושו מיד בהפחתת הכאב. בנוסף, יש סיכוי טוב שהמכשיר יפחית את ההתקפים שיהיו גם בהמשך.

מגרנות קשות הן תופעה שפוקדת אחוזים גבוהים – כ12% מהאוכלוסייה וכידוע פוגעת מאוד באיכות החיים. ייתכן מאוד שהפיתוח החדש יביא מזור לכאבים הרבים.

אלא שאם אתם מעוניינים במכשיר כאן ועכשיו, צר לנו לאכזב, כי ייתכן שהפיתוח יימשך עוד זמן רב, זאת מכיוון שהמכשיר נחשב לרפואי ולכן יש צורך באישורים קפדניים מאוד.

בהנחה שהכל יתקדם ללא עיכובים מיוחדים, הצפי הוא שהמכשיר יהיה מזין לרכישה ממשווקים, בלי מרשם, כבר בשנת 2018. בארה"ב הוא יימכר אך ורק לפי מרשם רופא, החל משנת 2019.

תגיות:סטארט אפמיגרנהכאב ראש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה