חדשות בארץ

אביה של הדס מלכא ז"ל: "הדסי שלנו, תשמרי עלינו מלמעלה ממקומך תחת כיסא הכבוד"

בשעה זו, אביה של רס"ר הדס מלכא ז"ל, דוד מלכה - נושא את דבריו בבית העם המקומי בגבעת עזר, ומאוחר יותר היום צפויים לבקר במקום ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים גלעד ארדן, שיישאו אף הם את נאומם לזכרה של הלוחמת שנרצחה. "הטבעת חותם גדול בעם היהודי ובמדינת ישראל"

צילום מתוך הלווייתה של הדס ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)צילום מתוך הלווייתה של הדס ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)
אא

בשעה זו, אביה של רס"ר הדס מלכא ז"ל, דוד מלכה - נושא את דבריו בבית העם המקומי בגבעת עזר, ומאוחר יותר היום צפויים לבקר במקום ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים גלעד ארדן, שיישאו אף הם את נאומם לזכרה של הלוחמת שנרצחה הי"ד. "אסון כבד נפל עלינו. זכינו לגדל ילדה מדהימה במשך 23 שנה. הדסי, גדלת בבית של ערכים, של אהבה, שלום ואחווה. הערצנו אותך על מי שאת, על ההישגיות שלך, טוב הלב, הסובלנות, החוכמה, כושר המנהיגות ושמחת החיים שכל כך אפיינו אותך – עד שמחבל שפל ונתעב רצח אותך, ולקח אותך מאיתנו יחד עם כל החלומות והשאיפות שלך לטייל בעולם ולהקים משפחה בישראל".

"יש אנשים שהטביעו חותם בעם היהודי במדינת ישראל", ממשיך האב ואומר בקול בוכים. "מרביתם עשו זאת בשנות חיים ארוכות, אבל הדס שלנו – כל כך צעירה, ילדה שלנו, הטבעת חותם גדול. חותם של אהבת העם והמדינה, עם מסירות נפש וגבורה גדולה. הדס, אנחנו אבא, אימא, תמיר, גיא, שקד נטע וגפן – גאים בך על שנלחמת בדרכך ונאבקת לעבור מתפקיד פקידותי בחיל הים, לתפקיד קרבי ומשמעותי במשמר הגבול. תפקיד שאותו כל כך אהב, ואנחנו ממנו כל כך חששנו".

כזכור, מלכא בת ה-23 נרצחה ביום שישי האחרון על ידי שלושה מחבלים חמושים בסכינים, שהסתערו על שער שכם בירושלים ופעלו בשתי זירות במקביל. הדס נפצעה אנושות ומאוחר יותר נפטרה מפצעיה. "הדסי, בתי היקרה, את תחסרי לנו בשולחן השבת, בארוחות המשפחתיות, בחגים ובמועדים. את תחסרי לאחים ולאחיות שלך, וכמובן לי ולאימא. הדסי שלנו, תשמרי עלינו מלמעלה, ממקומך המכובד תחת כיסא הכבוד. נזכור אותך לעד ותהא נשמתך צרורה בצרור החיים", בדברים אלו ובדברי הודיה לעם ישראל על התמיכה ברגעים קשים אלו, סיים האב את דבריו.

תגיות:דקירהשער שכםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה