חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: המחבלת נבהלה והשליכה את הסכין

19 תכנוני חטיפה מסוכלים בשנה, ראש הממשלה שוקל לסגור את משרדי רשת 'אל ג'זירה' בישראל, והילדים הסוריים המטופלים בישראל הביאו עמם חיידקים עמידי אנטיביוטיקה. כל מה שחשוב לדעת

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

חדשות

סגירת משרדי 'אל ג'זירה' בישראל: ראש הממשלה נתניהו שוקל את סגירת משרדי רשת 'אל ג'זירה' בירושלים, זאת לאור המשבר של מדינות ערב עם קטאר וניתוק היחסים. להרחבה, לחצו כאן.

סוכל פיגוע במערת המכפלה: מחבלת ערבייה התקרבה לעמדת בידוק אך הופתעה כשהלוחמים באו לקראתה. בחקירתה התברר שרצתה להיות "שהידה".

חיידקים עמידי אנטיביוטיקה מסוריה: מחקר שבוצע במרכז הרפואי לגליל מגלה כי ברוב גדול של הילדים הסוריים המטופלים בישראל נמצאו חיידקים עמידים מפני אנטיביוטיקה.

דיווח: מצרים לחמאס - נדאג לאספקת חשמל ברצועה בתמורה לשינויים ביטחוניים: המודיעין המצרי הודיע להנהגת חמאס כי בתמורה לשינויים ביטחוניים מצרים מוכנה לדאוג לאספת החשמל ברצועת עזה, כך מדווח העיתון "א-שרק אל אווסט", הרואה אור בלונדון.

רשות המסים תדחה את גביית מס דירה שלישית לסוף יולי: רשות המסים תדחה לסוף יולי את מועד הגבייה הראשון של המס, שנקבע לסוף החודש, כדי להימנע ממצב שבו תידרש להחזיר כספים כתוצאה מביטול החוק.

19 תכנוני חטיפה מסוכלים בשנה: חטיפת שלושת הנערים בגוש עציון לפני שלוש שנים, הביאה לשינוי התפיסה הצבאית ביהודה ושומרון. מאז, הותקנו יותר מאלף מצלמות בכבישי האזור, והנוכחות בשטח הוגברה. "נערכים לזה, שיפרנו את הכוחות והתשתיות", אמר מקור ביטחוני.

 

חוץ

מקורב לנשיא: ''טראמפ שוקל לפטר את התובע המיוחד מולר'': איש העסקים כריסטופר רודי, שנחשב לאחד מידידיו הקרובים של הנשיא, סיפר בראיון כי טראמפ שוקל את האפשרות לסיים את תפקידו של החוקר שמונה לבדוק את פרשת הקשרים עם רוסיה. בבית הלבן מכחישים.

ארה"ב: גלעד לזכר יהודי דקוטה: בכניסה לבית העלמין הקימו הרשויות המקומיות גלעד המספר את סיפורה של הקהילה היהודית שפרחה במקום אך נכחדה במרוצת השנים.

           

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית ויעשה נאה. בדרום הארץ תחול התחממות קלה. הלילה: בהיר עד מעונן חלקית

רביעי: מעונן חלקית עד נאה. בצפון הארץ יתכן טפטוף עד גשם מקומי. אחר הצהריים ינשבו רוחות ערות בעיקר בדרום הארץ, וייתכן אובך בדרום.

חמישי: מעונן חלקית וייעשה נאה. ללא שינוי משמעותי בטמפרטורות.

שישי: נאה והטמפרטורות יעלו.

תגיות:כותרות ב-60 שניותמחבלתמערת המכפלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה