פעילות הידברות

"והרי החדשות"

'צופיה', החזון הדיגיטלי הכשר הראשון של הרב זמיר כהן, שמחולל מהפכה של ממש בהרגלי הצריכה של הציבור הדתי והמתחזק מול מסך הטלוויזיה, החל בהרצה ניסיונית של שידורי חדשות. לא עוד שידורים חובבניים, המצולמים במצלמה ביתית באולם בית ספר אזורי - אלא תחליף אמיתי ורלוונטי לתקשורת שבחוץ! את המהדורה מנחה השדרן ואיש התקשורת הוותיק, איציק מצרפי

  • ז' סיון התשע"ז
אא

'צופיה', החזון הדיגיטלי הכשר הראשון של הרב זמיר כהן, שמחולל מהפכה של ממש בהרגלי הצריכה של הציבור הדתי והמתחזק, החל בהרצה ניסיונית של שידורי חדשות.

מסך "שיוויתי", שנבנה לצורך כך במיוחד, וכן ה"אוצר", הינם שני כלים טכנולוגיים שדרכם מגיעה צופיה לבתים, ללא אינטרנט, בנוסף לעולמות התוכן.

שידורי החדשות שעלו לאחרונה לאוויר, כוללים, בינתיים, מהדורה יומית של חדשות בת חצי שעה, עם איש התקשורת הוותיק, איציק מצרפי, המגיש את המהדורה בנעימות, בעניין ובמקצועיות בלתי מתפשרת.

את דסק החדשות מניעים צוות מקצועי ומיומן: יעקב סאלם, עורך וידאו, מומחה בתחום העריכה והצילום; יהודה גליקמן, עורך המהדורה; נדב גדליה, כתב חדשות; ועוז כהן, צלם ועורך.

המהדורה, כאמור, עדיין בהרצה.

בצופיה עסוקים בלמידה ובהקשבה לצרכי ולרצונות הציבור, ולדרישות המגזר החרדי והדתי. חשוב להם לתת מענה אמיתי.

בינתיים, מראים ב'צופיה' כל מה שמעניין: חדשות חוץ, חדשות חרדים, ידיעות ביטחוניות, חידושים בעולם הכלכלה, תחקירים, חשיפות בלעדיות, תחזיתמזג האוויר ועוד.

התגובות מההשקעה הטכנית האדירה נלהבות מאד. לא עוד שידורים חובבניים, המצולמים במצלמה ביתית באולם בית ספר אזורי, אלא תחליף אמיתי ורלוונטי לתקשורת שבחוץ.

ההתלהבות מאיכות השידורים, מההשקעה הכספית הענקית, ומהרמה הגבוהה, מוכיחים שוב, שבהידברות שאין גבול ליצירתיות, להשקעה ולחזון הבלתי מתפשר: לתת תחליפים הגונים.

נדמה שרק השמיים הם הגבול.

צפו בחדשות ששודרו לאחרונה: https://www.hidabroot.org/article/221157  

תגיות:צופיהחדשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה