חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: היום - יום תפילה וזעקה למען חינוך הילדים

בית המשפט עצר את ספירת הקולות בבחירות לראשות ההסתדרות, וארה"ב הוספה עשרות מיליוני דולרים לחבילת הסיוע לישראל. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

יום תפילה וזעקה: היום, ערב ראש חודש סיון, הוא זמן סגולי להתפלל עבור חינוך הילדים. רוצים שרבני הידברות יתפללו עליכם היום בציון השל"ה? השירות ניתן באהבה וללא תמורה, לחצו כאן.

דרמה בהסתדרות: בית המשפט עצר את ספירת הקולות: בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה לעצור באופן מיידי את ספירת הקולות בבחירות להסתדרות, זאת בשל עתירתה של ח"כ שלי יחימוביץ. להרחבה, לחצו כאן.

ראש הממשלה חושף: ארה"ב הוסיפה 75 מיליון דולר לחבילת הסיוע. היתרון הצבאי של ישראל יישמר.

מדהים: הפלמינגו עומד על רגל אחת - גם במותו: חוקרים מאטלנטה גילו כי פלמינגו מת יכול לעמוד על רגל אחת ללא סיוע - אך לא על שתי הרגליים.

מחקר: התמכרות הורים לסמארטפון עלולה לפגוע בילדיהם: מחקר של פרופסור באוניברסיטת אילינוי מצא כי להורים שאומרים שקשה להם להגביל את זמנם בפלאפונים, טבלטים והתקנים טכנולוגיים אחרים,  יש ילדים המציגים יותר בעיות התנהגותיות כולל התנהגות לא טובה, בכי או התנהגויות שליליות אחרות.

 

מדיני

ארה"ב: "טראמפ לחץ על נתניהו ואבו מאזן לשוב למו"מ ולהתפשר": מזכיר המדינה האמריקני רקס טילרסון אמר את הדברים בתדרוך לעיתונאים. "כולם צריכים להתפשר", אמר טילרסון והוסיף: "פתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני  יחל מהלך של פתרון למזרח התיכון כולו".

הרש"פ: מזרח ירושלים, עם האתרים הקדושים למוסלמים ולנוצרים, תישאר בירתה הנצחית של פלסטין.

 

חוץ

אחותו של המחבל ממנצ'סטר: "ביקש לנקום הרג ילדים בסוריה": ג'ומנה עבדי הופתעה ממעשיו של אחיה, סלמאן. "הוא ראה את הפצצות שמטילה ארה"ב על ילדים בסוריה ורצה נקמה", סיפרה.

דיווחים בארה"ב: "בכירים רוסים השתמשו במקורבים לטראמפ כדי להשפיע על עמדותיו": ה"ניו יורק טיימס" מדווח כי מרגלים אמריקנים אספו בקיץ האחרון מידע ולפיו בכירי ממשל ומודיעין רוסים שוחחו על דרכים שבהן יוכלו להשפיע על טראמפ באמצעות יועציו - פול מנפורט ומייקל פלין. המידע היה משמעותי לראשית חקירת המעורבות הרוסית בבחירות.

מצרים חסמה את אתר אלג'זירה ועוד אתרים ''תומכי טרור'': דיווחים ברשתות החברתיות בשפה הערבית כי מצרים חסמה 21 אתרים "תומכי טרור", ביניהם: אלג'זירה, אלראיה ואלוטן מקטר, ערב 21, מצרים היום ועוד.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב. צפויה עליה קלה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

שישי: נאה. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר.

שבת: בהיר. תחול עליה ניכרת בטמפרטורות והן תהיינה גבוהות מהרגיל לעונה.

ראשון: בהיר. תחול ירידה קלה בטמפרטורות, בעיקר במישור החוף ובשפלה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותתפילת השל"ה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה