חדשות בארץ

טראמפ: "יש דברים שיכולים לקרות עכשיו שלא קרו בעבר"

טראמפ ונתניהו שוחחו בארבע עיניים במלון המלך דוד. טראמפ הדגיש: "יש דברים שיכולים לקרות עכשיו". נתניהו אישר: "אני רואה תקווה לשינוי"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

גולת הכותרת בביקורו של טראמפ הייתה כמובן שיחתו המשותפת עם ראש הממשלה בפגישתם בארבע עיניים במלון המלך דוד.

לאחר שהסתיימה הפגישה יצאו הנשיא וראש הממשלה במספר הצהרות. טראמפ אמר: "זה כבוד גדול להיות עם חברי הטוב ראש הממשלה נתניהו. אנחנו יותר מחברים, אנחנו בעלי ברית נהדרים. מוטל עלינו לנצל את המצב, כי יש הרבה דברים שיכולים לקרות עכשיו שלא יכלו לקרות בעבר".

הנשיא התייחס לביקורו בסעודיה ואמר: "במהלך הביקור פגשתי מנהיגים רבים מהעולם הערבי והמוסלמי. אנו חולקים את אותן דאגות כלפי דאעש, ואני שמח שיש שיתוף פעולה בהתמודדות עם הטרור".

נתניהו סיכם את פגישתו עם טראמפ: "היה לנו דיון יוצא מן הכלל. אני חושב שאנו מבינים אחד את השני. אני רוצה להודות לנשיא על מחויבותו לביטחונה ולשלומה של ישראל. כעת, לראשונה בחיי אני רואה תקווה לשינוי. המנהיגים הערבים שפגשת יכולים ליצור תנאים לשלום ריאלי. אלו סימנים טובים. אני מאמין שיחדיו נוכל להפסיק את מצעד התוקפנות של איראן והטרור ונוכל לסכל את מאמציה של איראן להפוך למדינת נשק גרעיני".

נתניהו חתם את דבריו: "אומרים שאברהם לינקולן אמר שאין עיר בעולם שהוא כל כך רוצה לראות כמו ירושלים. ובכן, כבוד הנשיא דונלד, אין עיר בעולם שבה אתה מוזמן יותר מאשר ירושלים. ברוך הבא לירושלים, ברוך הבא לישראל".

בטרם פגישתם של נתניהו וטראמפ, התייחס טראמפ למידע הרגיש שהעביר בשבוע שעבר לשר החוץ הרוסי. "לא הזכרתי את המילה או את השם 'ישראל' בשיחה ההיא. כולם אומרים שהזכרתי, אז הנה, היה כאן עוד סיפור שגוי", הוא טען.

תגיות:פגישהנתניהוטראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה