חדשות בעולם

פריכיות עם פירות: כך נראתה השבת האחרונה של יועץ טראמפ בסעודיה

זו נקראת גאווה. היועץ החרדי של הנשיא טראמפ נשאר בחדרו במהלך השבת והסתפק בפריכיות אורז עם פירות לארוחות שבת. בציוץ הוא הציג את ארוחת ליל שבת. מי כעמך ישראל

  • כ"ו אייר התשע"ז
אא

קידוש השם של היועץ בריאד: ג'ייסון גרינבלאט, יועצו הקרוב של הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ, ביקר יחד עם הנשיא ורעייתו בסעודיה, שם נאלץ להישאר גם בשבת. גרינבלאט נשאר בבית המלון ביום השבת ולא נסע יחד עם הנשיא לחגיגות קבלת הפנים וריקוד החרבות.

היועץ לענייני שלום במזרח התיכון של טראמפ שהה בסעודיה לרגל המסע של הנשיא, שיגיע לקיצו מחר בישראל. היועץ יגיע יחד עם טראמפ לישראל, שם ישהו יחדיו יממה בלבד.

ג'ייסון גרינבלט הוא בוגר "ישיבה יוניברסיטי" וישיבת הר עציון, מתגורר כיום בטינק שבניו ג'רזי, נשוי לנעמי, אשה חרדית, פסיכיאטרית במקצועה ואב לשישה.

ג'ייסון פרסם תמונה ובה נראים הפירות והפריכיות. ג'ייסון כתב בחשבון הטוויטר שלו אלפי עוקבים לפני כניסת שבת, "שבת שלום מריאד שבסעודיה, הנה ארוחות השבת שלי, אני מתגעגע כבר לאשתי וילדי היקרים שכה חסרים לי".

בחמישי האחרון נועד ג'ייסון גרינבלט עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים. הפגישה הוגדרה "פגישת הכנה" לקראת ביקורו של דונלד טראמפ בארץ, ונכחו בה שגריר ישראל בארה"ב, רון דרמר, ושגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, שגם הוא מוגדר כיהודי דתי אוהב ארץ ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפני שעה קלה לביקור ההיסטורי: "נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורעייתו מלניה יגיעו מחר לביקור היסטורי במדינת ישראל. ביחד איתם יגיעו בכירים בממשל ובבית הלבן. זהו מסעו הראשון של הנשיא טראמפ אל מחוץ לגבולות ארה"ב, ולכבוד הוא לנו שהוא בחר להגיע בו לירושלים, בירת ישראל, וכמובן למדינת ישראל. אני אדון עם הנשיא טראמפ בדרכים לחזק עוד יותר את הברית הראשונית והאיתנה עם ארה"ב. אנחנו נחזק את הקשרים הביטחוניים, והם הולכים ומתחזקים מדי יום, ונדון גם בדרכים לקדם את השלום. אדוני הנשיא, אזרחי ישראל מחכים לך בזרועות פתוחות".

תגיות:פריכיותדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה