חדשות בעולם

פאר בלתי נתפס: בכמה מוכר טראמפ את האחוזה בקריביים?

מדובר באחוזה שבה שתי ווילות המשתרעות על פני עשרים דונם באי סנט מרטין. בכדי לרכוש את האחוזה המפוארת תצטרכו להיפרד מכמעט שלושים מיליון דולר

  • כ"ה אייר התשע"ז
אא

נשיאה העשיר של ארה"ב דונלד טראמפ העמיד לאחרונה את האחוזה העשירה שלו באיים הקריביים למכירה בסכום של עשרים ושמונה מיליון דולרים.

על פי המודעה שפרסמה חברת המכירות שלו בפייסבוק, מדובר בשתי וילות, מבנה לאורחים, בריכות ובקתה למנהל האחוזה. בווילה הגדולה יש חדר שינה מרכזי בגובה שתי קומות, עם ג'קוזי ושתי מרפסות פרטיות. בוילה הקטנה יותר ישנם מספר חדרים בעיצובים שונים. הנכס כולל בסך הכול 11 חדרי שינה ו-12 חדרי אמבטיה.

מחירו של לילה אחד נע בין 6,000 דולר בעונה הקרה, ועד 28 אלף דולר ללילה בעונה החמה. על הפלייר שפרסם את הנכס נכתב "ברכות מדונלד ג'יי טראמפ. ברחו למקום שלא דומה לאף מקום אחר".

הנשיא עצמו לא משתמש באחוזה המפוארת, אולם היא מושכרת בשנים האחרונות. לפי הערכות מתווכים היא מניבה דמי שכירות של כמיליון דולר בשנה.

אם ברצונכם לדעת כמה עלתה האחוזה לטראמפ בעצמו, התשובה היא לפי גרסת ההערכות בשוק. היא הוצעה למכירה לפני כארבע שנים, ומחירה עמד על קצת פחות מ-20 מיליון דולר, כך שיש להניח שטראמפ שילם תמורתה אף פחות מכך.

 

תגיות:דונאלד טראמפעשירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה