מעניין

הקוף הזה גידל כרס שכמוה לא ראיתם – ועכשיו מכריחים אותו לעשות דיאטה

איך מצליח קוף לגדל כרס ענקית כזו, ומה עושים כדי להציל את חייו?

  • כ"ה אייר התשע"ז
אא

קוף הבר שאתם רואים בתמונות גידל כרס מדהימה בהיקפה – רק בגלל חוסר הזהירות של תיירים המבקרים בבנגקוק. 'דוד פאט' – זה הכינוי שהודבק לו – היה ידוע בבנגקוק כראש המאפיה המקומית של קופים המסתובבים חופשי ברחובות. בזכות תפקיד המנהיגות שנשא, הוא זכה ליהנות לא רק מג'אנק פוד ושתיה קלה שתיירים העניקו לו, אלא גם מאוכל שצדו עבורו הקופים האחרים בחבורתו.

לחיי השחיתות של 'דוד פאט' עם זאת, בא קץ לפני שבועות מספר כאשר תושבים מודאגים דיווחו לרשות הטבע המקומית כי בעיר מסתובב הקוף השמן ביותר שראו מימיהם, שכרסו אך בקושי נגררת אחריו.

אנשי רשויות הטבע יצאו למצוד, וב-27 באפריל הצליחו לתפוס את 'דוד פאט'. לא שזה היה קל: "מכיוון שהוא היה המנהיג, כשניסינו לקחת אותו היינו צריכים להילחם במקלות בכל שאר המאפיה שלו", סיפר אחד העובדים לסוכנות החדשות AP . העובדים גם תיארו כיצד הקופים האחרים 'עבדו' עבור 'דוד פאט' והביאו לו אוכל בכל שעות היממה. לשבחו יאמר שחלק מהאוכל הוא תמיד הקפיד לחלק לקופים הצעירים יותר.

'דוד פאט' נמצא עכשיו במתקן של רשות הטבע התאילנדית והוא ניזון אך ורק מדיאטה מיוחדת שכוללת שפע פירות וירקות ומעט בשר רזה. הוא מקבל רק שתי ארוחות ביום. התקווה היא שעד מהרה הוא ירזה מספיק כדי להינצל מאיום מחלת הלב שמרחף כרגע מעל לראשו, ואז יהיה ניתן לשחרר אותו לחופשי.

בינתיים, עם זאת, 'דוד פאט' עדיין שמן, ותגובות אמפטיה נשלחות אליו מידי יום מרחבי העולם. "באופן כזה או אחר, כולנו די דומים ל'דוד פאט'..." כתבה מגיבה אחת ברשת חברתית, וזכתה להסכמות נלהבות.

תגיות:קוףדיאטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה