מעניין

על זה לא חשבתם: הגלידה השחורה שכובשת את הקיץ

חשבתם פעם איך נראה גלידה בצבע שחור? אם אתם לא מבינים על מה מדובר, כנראה שעדיין לא ראיתם את הדבר הבא של הקיץ שמסתמן כלהיט ענק של הקיץ

  • כ"ב אייר התשע"ז
אא

בדומה למשקה השחור של קוקה קולה האהוב על כולנו מאוד, רשת אייסברג יוצאת בשיווק מאסיבי של גלידה בצבע שחור. מדובר בגלידת שמנת קוקוס מעורבת בפחם. 

ברשת הגלידות "בוזה" מייצרים את הגלידה השחורה בטעמים אחרים, כמו טעם במבה שמבוסס על אבץ.

אדם זיו, מנכ"ל רשת הגלידות של חברת "בוזה" אומר כי בעקבות הטרנד של הצלחת הגלידות השחורות בארה"ב, הם החליטו ללכת על הרעיון הנועז והשחור הזה גם בארץ.

כתב ידיעות אחרונות ערך מבחן טעימה בשני סניפים בתל אביב שמשווקים את הגלידה השחורה, וגילה כי לגלידה הזאת יש אוהדים רבים, ובעיקר לקוחות חוזרים, שאוהבים מאד את הגלידה. הוא אומר שאף על פי שבתחילה היסס לטעום מהדבר המפחיד והפחמי הזה, לאחר שטעם – הוא גם הולך להתמכר לזה.

אם שאלתם בקשר לפחם ולסכנות שבו, הדעות חלוקות. חלק אומרים שמסוכן להכניס לגוף את הפחם השחור, אבל מומחי בריאות טוענים שזה אפילו מסייע להלבנת השיניים.

ומה לגבי האבץ? ד"ר שון פורטל, דיאטן קליני, אומר כי "זהו מינרל חיוני הנמצא כמעט בכל תא בגוף ומשפר את מערכת החיסון, מתאים לריפוי פצעים ונדרש לייצור החומר התורשתי שלנו. בנוסף, הוא חשוב ביותר לצמיחה תקינה ולהתפתחות. אבץ נמצא בעיקר בבשר בקר, וגם בדגני בוקר, עוף, קטניות, אגוזים ודגנים מלאים. עכשיו גם בגלידה. ברשת בוזה אף נאמר לנו כי לאור סגולות האבץ, אכילת כדור אחד של גלידה שחורה ביום ממלא בעצם את הכמות היומית המומלצת לצריכת אבץ.

יש לציין שכרגע, הגלידה ללא כשרות.

תגיות:גלידהקיץלהיט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה