הרגע ששינה את חיי

הרגע ששינה את חיי: לפתע ראיתי מולי את כל הרגעים הקשים, והבנתי... עלי ללכת מפה

אם את לא יודעת מה לבקש מהשם, בקשי ממנו ישועות, שיראה לך את דרכך. כך למדתי מהרבנית וכך עשיתי, עד שזכיתי לישועה הפרטית שלי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לפני כשלוש שנים לחצו עלי להגיע לערב הפרשת חלה.

הייתי אז נשואה, עם ילד קטן, נישואים שלא היו מאושרים כלל – היה חסר שם המון!

בערב הפרשת החלה הרגשתי שהרבנית מסתכלת עלי ומכוונת אלי הרבה מדבריה. הרבנית הזו לימדה אותי משהו חשוב – אישה יקרה, אם את לא יודעת מה לבקש מהשם, בקשי ממנו ישועות, שיראה לך את דרכך.
בתקופה זו לא ידעתי מה יהיה העתיד של חיי הנישואים שלי, והאם זה המקום הנכון עבורי. "ניצלתי" את מה שלימדה אותי הרבנית, ובכל יום שישי, בהדלקת הנרות, זה מה שביקשתי מבורא עולם: שלח לי ישועות, הראה לי את דרכי. האם זה המקום שעלי להישאר בו, או שמא יש לי נתיב אחר?

במשך שנה שלמה ביקשתי מהקב"ה ישועה.

לילה אחד, כאשר נכנסתי למיטתי, שכבתי על גבי, ואז קרה לי דבר מדהים שאין ביכולתי להסביר אותו, לא לעצמי ולא לאחרים.

הרגשתי שיוצאת ממני מן עננה שכזו, שמרחפת מעלי. העננה הזו הראתה לי את כל הרגעים, המקרים הקשים, המילים הקשות והחוויות הלא נעימות שהיו לי בחיי הנישואים. בעודי מנסה להבין מה קורה סביבי, חזרה העננה לתוכי. נשארתי המומה, מנסה להבין מה קרה פה. קמתי ממיטתי, מסתובבת הלוך ושוב – מסתכלת סביב ביתי ומבינה... עלי ללכת מפה.

עברתי מסע גירושין לא פשוט, אך ב"ה, הכל עבר.

לאחר מכן, הרגשתי צורך להודות על העזרה שקיבלתי. פתחתי ספר תהילים, ומדי יום התחלתי לקרוא. לא האמנתי לישועות שקיבלתי לאחר כל קריאה! מאז ועד היום, אני מקפידה בכל יום לקרוא תהילים.

אט אט התחלתי להתחבר לערוץ הידברות, שעזר לי מאד לצאת מהבדידות, ללמוד, להכיר ולהבין את הדת המופלאה שלנו, שנותנת לנו כ"כ הרבה!

ב"ה, היום אני  שומרת שבת כהלכתה, ועושה המון השתדלות לשמור מצוות ולשמח את בורא עולם. בכל יום ויום אני מרגישה שאני עושה קידוש השם, בכל מקום שאליו אני מגיעה.

בע"ה, מחכה לבחור יירא שמיים שיכנס לביתי ויהיה שותף איתי בהקמת בית נאמן בישראל.

גם אתם אוצרים רגע ששינה את חייכם? שתפו איתנו, ואולי הטור שתכתבו יפורסם באתר הידברות. אנא שלחו באורך 400 עד 1,000 מילה למייל  debi@htv.co.il

תגיות:ישועותהרגע ששינה את חיי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה