חדשות בארץ

משפחת דוואבשה: נתבע ממדינת ישראל מיליוני שקלים

לאחר ששלושה מבני משפחת דוואבשה נספו באמצעות בקבוק תבערה, תגיש מחר המשפחה מחר תביעת מיליונים נגד מדינת ישראל

  • י"א אייר התשע"ז
בית משפחת דוואבשה בדומא בו נרצחו שלושת בני המשפחה (צילום: פלאש 90)בית משפחת דוואבשה בדומא בו נרצחו שלושת בני המשפחה (צילום: פלאש 90)
אא

משפחתו של הילד אחמד דוואבשה תגיש מחר (שני) תביעת מיליונים נגד מדינת ישראל בעקבות האירוע בו נספו שלושה מבני המשפחה: הוריו של אחמד ואחיו, לאחר שביתם בכפר דומא הוצת באמצעות בקבוק תבערה.

הבוקר (ראשון) דווח בחדשות 2 כי המשפחה מתכננת לטעון כי מדינת ישראל אחראית לאירוע הקשה. התביעה תוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת.

מחר בבוקר, עוד לפני הגשת התביעה, מתכוונים בני המשפחה לערוך מסיבת עיתונאים יחד עם עמותת 'אלמיזאן'.

תאופיק מוחמד, איש העמותה המסייע למשפחת דוואבשה בהגשת התביעה, ציין כי "משפחת דוואבשה מטילה את כל האחריות על מדינת ישראל, על מעשה הטרור שבו מתו שלושה מבני המשפחה - בהם האב, האם והילד עלי - וגם על פציעתו של אחמד".

"לכן אנחנו נגיש את כתב התביעה נגד המדינה, מכיוון שאנחנו רואים בה את האחראית למעשה הרצח הזה - אם זה לפי החוק הבינלאומי או לפי החוק במדינת ישראל", הוסיף.

לפני כשבוע הודיע שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כי משרד הביטחון לא יפצה את בני המשפחה, זאת מכיוון שהם אינם אזרחי המדינה. ליברמן אמר את הדברים כמענה לשאילתא שהגיש ח"כ יוסף ג'בארין, שטען כי אי פיצוי הינה "אפליה בין דם לדם".

תגיות:דוואבשהתביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה