מעניין

ילד בן עשר הצליח להביא ללכידתם של שניים מהגנבים המתוחכמים ביותר באנגליה

כששני פורצים תקפו את אמא שלו, דידיה לבנפיש בן העשר לא איבד את הראש – והצליח להבריח אותם, ומאוחר יותר להביא ללכידתם והבאתם למשפט

  • ח' אייר התשע"ז
הילד דידיה לבנפיש ואימו טניה הילד דידיה לבנפיש ואימו טניה
אא

דידיה לבנפיש ואימו טניה בדיוק יצאו מהרכב שלהם ועמדו להיכנס לביתם, בשכונה הסמוכה ללונדון, כאשר שני גברים הגיחו מבין הצללים, הפילו את טניה לרצפה, וניסו לגנוב את העגילים שלה. בעוד הם עסוקים בעגילים, דידיה בן העשר לא איבד את הראש: הוא לחץ על לחצן המצוקה במערכת ההגנה המותקנת בבית, והתחיל במאמץ מרוכז לזכור את תווי פניהם של שני הגברים.

האזעקה שהופעלה גרמה לפורצים להימלט, אבל בכך לא הסתיים הסיפור. כשהמשטרה הגיעה וגבתה עדויות, דידיה היה מסוגל לתאר בפרוטרוט את מראה פניהם של הפורצים. עד מהרה עצרה המשטרה מספר חשודים, ערכה מסדר זיהוי, ודידיה זיהה בקלות את האנשים שניסו לשדוד את אימו.

הסיפור הזה התרחש בקיץ שעבר. למה הוא עולה עכשיו לכותרות? כי ביום שלישי האחרון נידונו שני הפורצים, אחים בשם דבלין ויוג'ין ויליאמס, לשמונה שנות מאסר. התקרית בבית לבנפיש, מסתבר, לא הייתה תחילת קריירת הפשע שלהם. למעשה, הם היו שניים מהפושעים המבוקשים ביותר באזור, שכן הם הקדישו למעלה מ-14 שנים למעשי פריצה ושוד בפרברי לונדון.

"יוג'ין ודבלין ויליאמס הם שני עבריינים מסוכנים שפגעו בחפים מפשע בכל רחבי לונדון", אמר מפקח המשטרה מרטין תומאס, שטיפל במקרה. "תודות לתשומת הלב לפרטים של דידיה שניהם נעצרו והובאו למשפט. אנחנו גאים מאד לבחור בדידיה בתור גיבור השנה שלנו, של המשטרה".

תגיות:גנביםלכידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה