חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: טראמפ יגיע לביקור ראשון בישראל

ישראל תקפה מצבור נשק איראני שיועד לחיזבאללה, אושרה דחיית שידורי התאגיד והמחיר המר של הסוכר. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

אינסטלטור גילה סליק נשק בגבעת שמואל: אינסטלטור שהוזמן לבצע תיקונים בדירה ברחוב ז'בוטינסקי בגבעת שמואל גילה בבית סליק ובו אמצעי לחימה ישנים.

בית מלאכה לייצור נשק נתפס הלילה: כוחות צה"ל, שב"כ, מג"ב ושוטרי מחוז ש"י ערכו מבצע חטיבתי רחב היקף בכפר אבו דיס הסמוך לירושלים ממזרח. במהלך המבצע נתפס ונסגר בית מלאכה אשר ייצר נשק חם, תחמושת רבה בתצורת כדורים ומחסניות, נשק קר וחלקי נשק.

המחיר המר של הסוכר: 15% ממקרי המוות בארץ קשורים להשמנה, הנובעת בין היתר מצריכת יתר של סוכר. מחקר קובע: גם הורדה קטנה בצריכת סוכר היא משמעותית לבריאות.

אושרה דחיית שידורי התאגיד: בדיון שערך יותר מ-10 שעות, אישרו חברי הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את הדחייה בהפעלת תאגיד השידור. 35 הצביעו בעד הדחייה, 28 התנגדו.

הקרב על השבת: שר הפנים דרעי דרש מהיועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט לבקש דיון חוזר בבג"ץ בהחלטה הכואבת להתיר פתיחת מרכולים בשבת בת"א.

האוצרות העתיקים של קיסריה נחשפים: 100 מיליון שקלים יושקעו בפיתוח קיסריה העתיקה. בינתיים נחשפו ממצאים מרשימים: לוחית מאם פנינה וסמל המנורה.

 

מדיני

ישראל תקפה מצבור נשק איראני שיועד לחיזבאללה: ההפצצה התרחשה סביב השעה 03:30 לפנות בוקר. עדיין לא נודעו מימדי הנזק שנגרם במקום. מישראל לא נמסרה תגובה או התייחסות. להרחבה, לחצו כאן.

מחכים לביקור הראשון: מסתמן כי נשיא ארה"ב יגיע לישראל בסוף החודש הבא. הביקור יימשך יממה אחת, כאשר אל הנשיא יתלוו רעייתו מלניה, ובני הזוג קושנר. בלשכת רה"מ מקווים שבמהלך הביקור יודיע טראמפ על העברת השגרירות לירושלים. להרחבה, לחצו כאן.

 

חוץ

קנדה: "מחויבים לביטחון ישראל": שרת החוץ של קנדה מדגישה את המחויבות לביטחונה של מדינת ישראל והשותפות עימה במאבק בטרור.

"להחריף את הסנקציות על צפון קוריאה"התדריך הדחוף והמסווג של ממשל טראמפ לחברי הסנאט: "ארה"ב שואפת לפרק את חצי האי הקוריאני מנשק גרעיני בדרכי שלום". האמריקנים שוקלים להוסיף את צפון קוריאה לרשימת מדינות תומכות הטרור.

 

מזג האוויר

היום: בהיר עד מעונן חלקית בעננות גבוהה. הטמפרטורות ירדו במקצת. במזרח הארץ יוסיף להיות חם מהרגיל. הלילה: בהיר עד מעונן חלקית

שישי: נאה, תחול ירידה קלה נוספת של הטמפרטורות בעיקר בהרים ובמזרח הארץ והן תהיינה רגילות לעונה.

שבת: בהיר עד מעונן חלקית. תחול עלייה בטמפרטורות. בהרים ובפנים הארץ ייעשה חם מהרגיל.

ראשון: מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב. תחול עלייה נוספת בטמפרטורות. בהרים ובפנים הארץ ייעשה חם מהרגיל עד שרבי.

תגיות:כותרות ב-60 שניותגבעת שמואל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה