חדשות יהדות

מחריד: השניצל ב'מיני ישראל' התגלה כחמץ

בני משפחה רכשו במזנון 'מיני ישראל' אוכל שהוצהר לגביו כי הוא כשר לפסח. אך למרות ההצהרה, התברר כי מדובר באוכל שהינו חמץ גמור

  • כ"ב ניסן התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מקרה מחריד שהתרחש בשבוע שעבר מלמד עד כמה חשוב להקפיד על תעודת כשרות עם חותמת מוכרת, ולא להסתפק בהצהרות המוכר או בשלט ידני בלבד.

בני משפחה שביקרו באתר 'מיני ישראל' באחד מימי חול המועדפסח האחרון, ונדהמו לגלות כי השניצל שרכשו במזנון האתר הוא חמץ גמור.

מזנון האתר היה ללא תעודת כשרות, ובני המשפחה הסתפקו בהצהרותיו של המוכר ובשלט שהכריז כי 'כל האוכל כשר לפסח'. בני המשפחה שרכשו שניצל ואכלו ממנו, סיפרו לאתר 'בחדרי חרדים' כי "השניצל היה טעים מדי. ביקשנו לראות תעודה. המוכר הסביר שאין אבל הצהיר שכל האוכל כשר". יואל, אחד מבני המשפחה, ביקש לראות את אריזת השניצל ולחרדתו גילה כי מדובר במוצר שהוא חמץ גמור: השניצל היה מצופה בפירורי לחם. "המוכרות במקום הופתעו אך בהוראתו של המנהל המשיכו למכור את השניצלים המצופים עם פירורי לחם. חמץ גמור", סיפרו.

ברבנות הראשית הגיבו לידיעה ואמרו כי הם רואים את המקרה בחומרה ושהמקרה ייחקר.

משה לוי, זכיין המזנון באתר 'מיני ישראל' הגיב גם הוא לידיעה, ואמר ל'בחדרי' כי "מדובר במשלוח שהזמנו אצל ספק במיוחד לפסח תוך שאנו מדגישים שהמזון יהיה כשר לפסח. לצערי, האדם שהתראיין גילה כי מדובר בחמץ ומיד ניתנה הוראה להסיר במיידית את החמץ והכלים שהיו במגע". לוי ציין כי המטבח הוכשר מחדש והוזמנה סחורה כשרה לפסח.

תגיות:חמץכשרותשניצל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה