מעניין

המנתחת המבוגרת בעולם: "אין נוסחה לאריכות ימים, מלבד השמחה"

אם אתם חושבים שהגיל מאט אותנו והופך אותנו לאנשים פחות שמחים, כנראה שמעולם לא פגשתם ברופאה המנתחת המבוגרת בעולם. 67 שנות עשייה מאחוריה, והיא ממש לא מתכוונת לפרוש כעת

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

אם אתם חושבים שהגיל מאט אותנו והופך אותנו לאנשים פחות שמחים, כנראה שמעולם לא פגשתם ברופאה המנתחת המבוגרת בעולם, העונה לשם אלה אילנצ'נה לבושקינה (באנגלית: Alla Illyinichna Levushkina) שעובדת בבית החולים 'רייזן סיטי' הסמוך למוסקבה.

חרף היותה בת 89, לובשקינה עדיין מבצעת ארבעה ניתוחים מדי יום ושמחה בכל יום מחדש, על הזכות הגדולה שנפלה בחלקה להציל חיים. ברקורד העשיר בן ה67 שנות עבודה שלה, תמצאו מעל 10,000 ניתוחים שביצעה – תמיד בחיוך וברוגע.

והאמת? אין לה שום כוונה להפסיק כעת. "להיות רופא, זה לא רק מקצוע אלא אורח חיים", היא מסבירה נוכח התמיהה שפוגשת אותה בכל מקום, מדוע אין היא פורשת ו'נחה' קצת. "אם אני אפסיק לעבוד, מי יבצע את הניתוחים האלה?", היא אומרת בשחוק הכל כך אופייני לה.

כשנשאלה לובשקינה מהו הסוד שלה לאריכות ימים ענתה: "לא מצאתי שום סוד לאריכות ימים. אני פשוט אוכלת הכל, צוחקת הרבה וגם בוכה הרבה. משתדלת למצות את החיים בצורה הכי טובה שאני יכולה".

תגיות:חייםעצותרפואהנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה