חדשות יהדות

שנה לאסון 402: "יעקב מאיר שלי, קשה עלי פרידתך מאתנו"

"הגעגועים, התמונות והקולות אינם מרפים, אבל גזירה נגזרה מלפניו", כותבת אמו של יעקב מאיר חשין ז"ל. "כל שנותר הוא לבקש שתהא מליץ יושר שם למעלה לפני כיסא הכבוד שנזכה לגאולה השלמה"

  • ד' אדר התשע"ז
יעקב מאיר חשין ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)יעקב מאיר חשין ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

במלאות שנה לאסון 402, בו נהרגו שישה נוסעים יקרים, כותבת אמו של אחד ההרוגים מכתב געגועים דומע על בנה, יעקב מאיר חשין ז"ל.

"שנה של געגועים, כאב ומחשבות על מה שהיה, שנה מאז פערה בנו תאונה קטלנית אחת חלל בלב. שנה מאז נצרבה בתודעה הציבורית אותן צמד מילים מצמרר שהחריד וטלטל את כולנו 'אסון 402'", נכתב המכתב הכואב.

"בלילה ההוא ו' באדר תשע"ו השמים נפלו עלינו, הגעגועים, התמונות והקולות אינם מרפים מאיתנו", כותבת האם על בנה האהוב. "בני, יעקב מאיר חשין ז"ל, ילד יקר, מלא קסם, ירא שמים, נאמן וישר, עשיר בתוכן, כל מי שהכירו נשבה בקסמו, ילד טהור וזך. תמיד שאף להתקדם במעלות התורה, ולמרות שהעיד על עצמו שסיים את כל התורה כולה לא הראה שמץ של גאווה. בכל עת היה הוגה בתורה ובכל עת מצוא השתוקק ל"מתי אבוא לידי ואקיימנה".

"תמיד עם חיוך על שפתיו עזר בבית ומחוצה לו בלי להתאונן", ממשיכה האם במכתב מלא הגעגועים, ופונה לבנה המנוח: "יעקב מאיר שלי! "קשה עלי פרידתך מאתנו, ילד טהור שנוכחותו השרתה עלי תמיד רוגע וחום. הגעגועים קשים מנשוא!!!"

המכתב מסתיים במשפטי אמונה מצמררים: "הלכת לעולם שכולו טוב כשפסוקים שגורים על לשונך, בדרך לפגישת שידוך. יכולת אולי להקים בית בישראל אבל גזירה נגזרה מלפניו, וכל שנותר הוא לבקש שתהא מליץ יושר שם למעלה לפני כיסא הכבוד שנזכה לגאולה השלימה ולתחיית המתים במהרה בימינו אמן.

הכותבת בדמע, אמא".

תגיות:געגועיםאסון 402יעקב מאיר חשין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה