חדשות בארץ

כותרות הערב ב-60 שניות: המשבר ההומניטארי בעזה מאיים על ישראל

משפחת גולדין מגיבה על צוק איתן, הגבלות חדשות על סיגריות אלקטרוניות, והיהודים מודים לטראמפ על גינוי האנטישמיות. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

המשבר ההומניטארי בעזה מאיים על ישראל: המצב בעזה קשה ביותר, ומוביל לכעס עצום של האזרחים. בישראל חוששים כי הנפיצות עלולה להוביל למערכה נוספת מול ישראל.

פרשת אלאור אזריה: עו"ד יורם שפטל, פרקליטו של אלאור אזריה, תוקף בחריפות את המערכת הצבאית וטוען שחבריו לצוות ההגנה התפטרו בשל לחצים קשים. מנגד,  הפרקליטות הצבאית הודיעה כי היא תחליט בקרוב על הגשת ערעור לבית הדין.

חשש: בסבב הבא, צבא לבנון יילחם לצד חיזבאללה נגד ישראל: ראש אמ"ן מעריך כי לא צפוי בקרוב עימות צבאי מול חיזבאללה וחמאס, אך יש לקחת בחשבון שיתוף פעולה עתידי בין ארגוני הטרור מצפון ומדרום.

חופשת הלידה תוארך בשבוע: ועדת השרים לחקיקה אישרה היום (רביעי) את הצעת החוק של ח"כ רחל עזריה, שתאריך את חופשת הלידה בשבוע.

הגבלות לסיגריות אלקטרוניות: משרד הבריאות החליט להטיל מגבלות על הסיגריות האלקטרוניות בדומה ליתר מוצרי הטבק.

משפחת גולדין מגיבה על דו"ח צוק איתן: אביו של הדר גולדין הי"ד הגיב על הדו"ח: "מה אני יכול להגיד על דו"ח שטובע בים של הכפשות בין הפוליטיקאים, ואפילו הקצינים? מה אנחנו מפחדים מהביריון הזה שנקרא חמאס?'', אמר.

חוק ההסדרה: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע כי עורך דין פרטי יגן על החוק בעתירות שהוגשו נגדו לבג"ץ.

 

חוץ

דאע"ש מאיים על סין: בסרטון שהפיץ ארגון הטרור, הוא מאיים ישירות על סין תוך מתן דגש על הקהילה היהודית בסין. 

היהודים מודים לטראמפ על הנאום: ארגון-העל היהודי, JCPA, אסיר תודה לטראמפ על שפתח את נאומו עם גינוי האנטישמיות, ומבקש שימשיך כך.

 

מזג האוויר

הלילה יהיה מזג ה מעונן חלקית עד מעונן. בצפון מערב הנגב, מישור החוף והשפלה יתכנו הגבלות ראות. מחר: מצפון הארץ ועד צפון הנגב צפוי גשם מקומי ברובו קל. תחול ירידה קלה טמפרטורות בעיקר במישור החוף והשפלה.

תגיות:כותרות הערבמשבר הומניטארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה