הורים לבעלי תשובה

"אתה משקה את ארון הספרים שלך, שהוא צומח ככה?"

מה הוא צריך כל כך הרבה ספרים, הבן שלכם שעד לא מזמן בקושי הציץ במה שכתוב בעיתון?

אא

"מה, נהיית פרופסור? מתי אתה מתכוון לקרוא את כל הספרים האלה?"

בכל פעם שאתם מגיעים לביקור אצל ילדכם, אתם מבחינים כיצד באורח נס הספרייה שלו מתרחבת, שוב ושוב מתווספים עוד ועוד ספרים, אפשר לחשוב שהוא משקה אותה...

 

לכם זה נראה משונה, איך הבן שלכם, שעד לפני כמה שנים הדבר היחיד שהוא פתח לקרוא זה עיתון ספורט, וגם שם הוא קרא רק את הכותרות. כעת הוא מעשיר את ארון הספרים שלו לעתים כ"כ תכופות.

המהלך הוא טבעי מאד ומתבקש! בעקבות התשובה יש צורך להשלים את כל מה שהחסרנו לאורך כל השנים, רשימת הספרים הנצרכים לסגור את הפערים גדולה מאד, ויש צורך לרכוש עוד ספרים שיקדמו ויעשירו את התהליך שבנכם עובר.

כמובן שיש ספרים בסיסיים שנצרכים יותר בארון הספרים היהודי, כמו ספרי הלכות, וביניהם הלכות שבת, טהרת הבית וכו' וגם סט של גמרא (תלמוד בבלי) וסט משניות חובה בכל בית יהודי שמכבד את עצמו, וכמובן תנ"ך.

אבל בעיקרון, כל אחד לפי נטיית ליבו. יש כאלה שאוהבים  יותר לימוד מעמיק של מפרשים, ישנם שמתמקדים בפרשות השבוע ויש המעדיפים לימוד מוסר.

המטרה העיקרית של אותם ספרים היא לא רק לשמש כרקע מרשים לצילומים משפחתיים, אלא עיקרה להעניק מאגר עשיר, זמין ונגיש בכדי לפתור שאלות יומיומיות ולרכוש ידע שיעזור לבנכם בהתקרבות לבורא עולם ובקיום ושמירת המצוות.

מתוך הספר "אבא, אמא, כיפה" (הורים לבעלי תשובה), מאת הרב עמית יעקוביצקי. להורדת הספר (בחינם) כנסו

תגיות:בעלי תשובהספרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה