חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: צפון קוריאה ערכה ניסוי גרעיני לראשונה בעידן טראמפ

3000 מהגרים מארצות ערב נכנסו לארה"ב ב-3 הימים האחרונים, דריכות לקראת פגישת נתניהו - טראמפ, והחורף חוזר בגדול. כל מה שצריך לדעת

צפון קוריאה (צילום אילוסטרציה: shutterstock)צפון קוריאה (צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בראש החדשות

ניסוי ראשון בעידן טראמפ: צפון קוריאה ערכה ניסוי בשיגור טיל בליסטי; בדרום קוריאה חוששים; נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: "זה בלתי נסבל".

דיווח מפתיע: ח"כ ציפי לבני תמונה לתת מזכ"ל האו"ם; מינוי זה בא על מנת לגרום לאמריקה וישראל להסיר את התנגדותן למינויו של פיאד לשליח המזכ"ל. לשכת לבני: לא קיבלנו הצעה רשמית. להרחבה, לחצו כאן.

 

חדשות

אוטובוס אגד עלה באש בכביש 38 סמוך לאשתאול, לאחר שהתפוצץ מיכל הדלק: מיכל הדלק התפוצץ והפך לכדור אש ענק. חסדי שמים הצליחו כל הנוסעים לברוח שניות ספורות לפני האסון.

נהג אוטובוס נפצע קל מבקבוק תבערה ואבנים: בקבוקי תבערה ואבנים נזרקו ע''י מחבלים לעבר רכבים בציר 443. נהג אוטובוס פונה במצב קל.

לא נותן שירות ליישובים רחוקים? שלם 10,000 שקל: ועדת הכלכלה תצביע מחר על חוק שיחייב עסקים לשלם קנס אם לא יודיעו מראש היכן לא יספקו שירות.

 

מדיני

דריכות לקראת פגישת נתניהו – טראמפ: בנט דורש מראש הממשלה להצהיר כי הוא נסוג מרעיון המדינה הפלשתינית. מנגד, טראמפ העניק לראשונה ראיון לתקשורת הישראלית ואמר כי "ההתנחלויות לא עוזרות לתהליך השלום". כמו כן הנשיא חזר בו מרעיון העברת השגרירות לירושלים.

גפני לשגריר בריטניה: "אנו בעד קיום משא ומתן מדיני זהיר, ונגד כל התגרות", אמר יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, לשגריר בריטניה. גפני סקר בפני השגריר את עמדתה של "דגל התורה" לאורך כל השנים, ואת המדיניות שהנחיל הרב שך זצ"ל  שהתנגד לכל "התגרות באומות העולם", כלשונו בכל הנוגע לשיח המדיני.

 

חוץ

לאחר המפלה המשפטית: 3000 מהגרים מ-7 המדינות שטראמפ הוציא צו איסור כניסה מהם והוקפא, נכנסו לארה''ב בתוך יומיים.

 

מזג האוויר

היום: ירד גשם מידי פעם מצפון הארץ ועד הנגב מלווה בסופות רעמים בודדות. קיים חשש משיטפונות במזרח הארץ ובדרומה. בחרמון ירד שלג קל. בדרום הארץ ייתכן אובך. הטמפרטורות תרדנה ותהיינה נמוכות מהרגיל לעונה.

בלילה ירד גשם לפרקים מצפון הארץ ועד הנגב מלווה בסופות רעמים בודדות. ייתכן שלג בחרמון. קיים חשש לשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח.

שני: גשם צפוי לרדת מדי פעם מצפון הארץ ועד הנגב מלווה בסופות רעמים בודדות. קיים חשש משיטפונות במזרח הארץ ובדרומה. בחרמון ירד שלג. בלילה יתכן שלג קל גם בפסגות הרי הצפון. הטמפרטורות תהיינה נמוכות מהרגיל בעונה.

שלישי: צפוי גשם מידי פעם בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה. ייתכנו סופות רעמים יחידות. קיים חשש משיטפונות בנחלי ים המלח ומדבר יהודה. יהיה קר מהרגיל וייתכן שלג בחרמון ובפסגות הרי הצפון.

רביעי: יתכנו גשמים מקומיים בצפון הארץ ובמרכזה. יהיה קר במיוחד וייתכן שלג קל בחרמון ובפסגות הרי הצפון.

תגיות:צפון קוריאהדונאלד טראמפכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה