חדשות יהדות

טהוניה רובל: "בסוף אני אחזור בתשובה"

זוכת 'האח הגדול' מספרת בריאיון שהיא החלה לשמור כמה מצוות, ללכת לשיעורי תורה ולערוך התבודדות. "בעזרת השם אני אחזור בתשובה", היא מסכמת

טהוניה רובל (צילום: יח"צ)טהוניה רובל (צילום: יח"צ)
אא

טהוניה רובל, זוכת תכנית 'האח הגדול' שהפכה מאז למגישת טלוויזיה, גדלה בבית דתי. את מה שלמדה בבית הזה, עם זאת, הותירה הרחק מאחור עם התבגרותה. אולם בריאיון שהעניקה ל'עכבר העיר' בסוף השבוע האחרון, היא מספרת שלאחרונה התחילה להתקרב בחזרה לערכים שגדלה עליהם בילדותה.

"זה התחיל כשנסעתי לקברו של רבי נחמן מברסלב", היא מספרת. "עברתי שם חוויה מטלטלת, רוחנית ומדהימה. יש משהו קסום במקום הזה... קראתי שם ספר תהילים במשך שלוש וחצי שעות ושמרתי שבת אחרי שנים שלא שמרתי. אתה חוזר ומבין כמה אתה צריך להגיד תודה לקדוש ברוך הוא על הדברים הרעים וגם על הדברים הטובים. זה הכניס בי אופטימיות ופרופורציות, משהו שלא היה לי בחיים. אנחנו הילדים של הקדוש ברוך הוא, ואני חושבת שכל מה שקורה איתי זה לטובתי ובשבילי".

מאז שחזרה מאומן, היא אומרת, היא התחילה להבין את חשיבות המצוות. "באתי מבית דתי, ההורים שלי דתיים...אבל מעדתי והכרתי את העולם החילוני הבלגניסטי. אבל מאז שחזרתי מאומן, אני הולכת לשיעורי תורה פעם בשבוע ומשוחחת עם רבנים, נוטלת ידיים, אומרת את תפילת 'מודה אני' ומדליקה נרות שבת. פעם ביום אני מתבודדת למשך חצי שעה-שעה ומשוחחת עם אלוקים. זה מאוד קשה ואני עושה את זה בייסורים, אבל זה תהליך".

האם היא תחזור בתשובה? לדבריה שלה, זו רק שאלה של זמן. "בעזרת השם אני אחזור בתשובה. אני רוצה וזה יבוא מתישהו".

תגיות:האח הגדולחזרה בתשובהטהוניה רובל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה