חדשות בארץ

חמאס: ישראל הציעה עסקת חילופי שבויים - וסירבנו

הזרוע הצבאית של חמאס ממשיכה להתעלל במשפחות החללים הישראליים השבויים בעזה: "דחינו הצעה ישראלית באמצעות מצרים לקיים עסקת חילופי שבויים - ודחינו אותה"

שמחה גולדין, אביו של הדר (צילום: פלאש 90)שמחה גולדין, אביו של הדר (צילום: פלאש 90)
אא

הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס מסרה הבוקר (רביעי) לערוץ אל-ג'זירה כי ישראל הציעה עיסקת חילופי שבויים באמצעות מתווכים, אולם "הנוסחה שמציעה ישראל לא מגיעה למינימום הדרישות". בישראל מסרבים להגיב.

בכיר בחמאס אמר כי עמדת הארגון באשר לעסקה ברורה: "לא ייפתח משא ומתן עם ישראל בנושא השבויים, עד שישתחררו כל אסירי עסקת שליט שנעצרו שוב לאחר חטיפת שלושת הנערים ביוני 2014. רק לאחר מכן ניתן יהיה להתקדם במשא ומתן בין הצדדים", צוטט הבכיר באל-ג'זירה.

על פי הדיווח, בימים האחרונים ביקרה משלחת של חמאס במצרים, ובעת הפגישה, העלה הצד המצרי את סוגיית הנעדרים הישראלים המוחזקים ברצועה.

משפחתו של הדר גולדין הי"ד התייחסה לדיווח וטענה כי נפתח חלון הזדמנויות להשיב את גופתו של בנה. "המדינה שלחה את הדר לעזה", אמרה לאה גולדין. "המדינה צריכה להביא את הפתרון איך להחזיר אותם. מי שלא יודע להחזיר חיילים מהקרב, אין לו מנדט לשלוח אותם לקרב. אנחנו יודעים שיש עכשיו הזדמנות מול חמאס להביא לפתרון הסאגה הזו, וראש הממשלה יודע את זה".

שמחה גולדין, אביו של הדר, אמר בראיון לערוץ 7 כי "הברכה הרביעית בברכת המזון, ברכת הטוב והמטיב, תוקנה רק לאחר שהביאו את חללי מרד בר כוכבא לקבר ישראל. מי שאומר את הברכה, שם לב - שהכל כלול בה. כל זמן שאנחנו לא עושים חסד של אמת, אין לנו את הזכות לברך את הברכה הזו", טען.

אמו של אורון שאול הי"ד, זהבה, קראה אף היא להאיץ את המגעים להשבת בנה: "אני מצפה משרי ממשלת ישראל והעומד בראשה לנהוג בנושא כאילו בניהם הם אלו שנשלחו למלחמה בעזה להגן על מדינת ישראל, והם אלו שמוחזקים בשבי החמאס", אמרה.

תגיות:חמאסשבוייםהדר גולדיןאורון שאול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה