חדשות יהדות

הנכד התעקש: "תגיד בקול שאתה מוחל לסבא שלי"

בחור צעיר מסר מכתב לבעל חנות ירקות, ובו הוא ביקש ממנו שיאמר בקול שהוא מוחל וסולח לסבו: "הוא ביקש ירקות לעניים, אבל באמת לקח אותם לעצמו"

(אילוסטרציה, צילום: פלאש 90)(אילוסטרציה, צילום: פלאש 90)
אא

מנהל חנות הירקות 'אשל יצחק' בבני ברק הופתע השבוע כאשר גילה בחנותו מעטפה ובתוכה 200 שקלים. יחד עם סכום הכסף היה במעטפה גם מכתב שכתב בחור צעיר ובו הוא שטח את המעשה הבא: "לפני קרוב לעשר שנים, ביקש סבא שלי ז"ל שאני אבוא אתו לחנות הירקות שלכם. הייתי אז ילד קטן. אני זוכר שהוא ניגש למוכר ואמר לו שהוא צריך ירקות בשביל עניים, והמוכר אמר שיש בצד ירקות ושייקח משם. הוא לקח שלוש שקיות מלאות גזר, אבל באמת הוא לקח את זה לעצמו, ולא לעניים.

"אחר כך", מוסיף הנכד במכתב, "שמעתי שהוא עשה את זה לפחות עוד פעם אחת, ואני לא יודע לכמה כסף זה הגיע. אני מצרף 200 שקלים, ומקווה שתמחל לו בלב שלם ושתאמר בפה מלא 'סלחתי' ותדון אותו לכף זכות. כי אולי באמת הוא היה עני, ואולי זה היה קשור לגילו המבוגר".

בתחתית המכתב הוסיף הנכד את פרטי ההתקשרות עמו, וציין כי אם הסכום אינו מספק – נא ליצור אתו קשר.

אחד מהעובדים בחנות סיפר כי הוא פגש את הבחור הצעיר כאשר הביא את המכתב. "אמרתי לו מיד שזה מחול לו, אבל הוא התעקש שאביא את המעטפה לבעל הבית. כמובן שכשהבוס שלי קרא את המכתב הוא מיד אמר שהוא מוחל וסולח בפה מלא".

תגיות:מכתבירקותסליחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה