זוגיות ושלום בית

למה יש לי בעיות בשלום הבית? התשובות בספר "עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים"

הרב ישועה עטייה מציג: ספר נפלא אשר מדריך זוגות טריים וותיקים, איך לשמור על זוגיות טובה ועל שלום בית תקין. עכשיו בהידברות שופס

אא

למה יש בעיות בשלום בית?

הו... שאלה גדולה, רחבה ועמוקה. יש המון סיבות לבעיות כאלה. אבל באופן מפתיע (ואולי דווקא לא מפתיע), ניסיונו של הרב ישועה עטייה לימד אותו שזוגות רבים מספור מתמודדים עם קשיים בשלום בית אך ורק בגלל חוסר ידע וחוסר בהדרכה מתאימה.

לכן קבץ הרב עטייה את כל הידע שרכש בנושא במהלך שנותיו, לספר אחד נפלא – "עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים". הספר נותן מענה נהדר לכל זוג ששלום הבית חשוב לו, ושמעוניין לשמור על האיכות של הזוגיות לאורך שנים.

הספר מתאים מאד לזוגות בתחילת דרכם וגם לזוגות שכבר נשואים שנים רבות. הוא מתאים לגברים ולנשים המתמודדים עם קשיים קלים יותר או פחות בחיי הנישואין שלהם, ובמקביל גם למורי הוראה, לדיינים, למדריכי חתנים ומדריכות כלות, למרצים ולכל אדם אחר אשר עוסק בתחומים של שלום בית.

בספר תמצאו הדרכה מתאימה לחתנים ולכלות, הכוונה לזוגות נשואים והסברים מפורטים על התנהלות בשעת משבר. בספר משובצים דפי עבודה ותרגילי חשיבה מגוונים, כמו גם טבלאות מעשיות פשוטות ושימושיות, אשר מסייעות לכל אחד לשפר את הזוגיות שלו בצורה הטובה ביותר.

עכשיו תוכלו לרכוש את הספר המיוחד הזה, באתר הידברות שופס.

לרכישת הספר הקליקו כאן.

תגיות:נישואיןזוגיותהידברות שופס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה