ספרים

מכניסים את מרן אל שולחן השבת

עכשיו בהידברות שופס: סדרת הספרים "מרן לשולחן שבת", מאת הרב אברהם אוחיון – סדרה שתכניס לכם אור, קדושה ואווירה מיוחדת לכל סעודות השבת

אא

מי לא רוצה לשדרג את שולחן השבת שלו?

כולנו מנסים בכל עת ליצור שולחן שבת בעל אווירה טובה, נעימה, משפחתית. ליצוק  בשולחן השבת אווירה תורנית ולהכניס אליו דיונים הלכתיים, לשלב את הילדים באווירה המיוחדת, לספר להם סיפורים ולהעניק להם מאור השבת. כולנו רוצים לערוך את סעודות השבת על פי ההלכה ועל פי ההנהגה המסורה לנו, וליצור שולחן שבת כהלכתו, על כל המשתמע מכך.

סדרת הספרים של הרב אברהם אוחיון, "מרן לשולחן שבת", מעניקה לכל בית את האפשרות ליצוק תוכן של ממש לסעודות השבת, ולהפוך את השבת להרבה יותר מיום מנוחה.

דמותו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל אמנם הסתלקה מעולמנו, אך רוחו מנשבת עלינו ומאירה את חיינו באור יקרות. עם סדרת הספרים "מרן לשולחן שבת" הופכת דמותו של מרן הגר"ע יוסף קרובה יותר מתמיד, והנהגתו מתחברת אל שולחן השבת של כל יהודי ויהודי.

סדרת הספרים שנערכה על ידי הרב אברהם אוחיון כוללת הלכות שבת מפורטות, על  פי פסיקותיו המאירות של מרן הגר"ע יוסף, סדר של קידוש וזמירות שבת לכל סעודות השבת, וכן סיפורים מרתקים מחייהם של מאורות המזרח, רעיונות ייחודיים, חידושים גדולים ופנינים זוהרות משולחנו של הגר"ע יוסף זצוק"ל.

הספר מחולק בצורה מאירת עיניים, ברורה ונוחה, על פי סדר פרשיות התורה – ובנוסף על פי שלוש סעודות השבת, על מנת שניתן יהיה לספר ולומר דברים מיוחדים המתאימים לכל סעודה וסעודה במהלך השנה כולה.

סדרת "מרן לשולחן שבת" מורכבת מ-5 כרכים, אשר מכניסים את הבית יחד איתם אור גדול, ואשר מייקרים את שולחן השבת פי כמה וכמה.

לרכישת הסדרה הקליקו כאן.

תגיות:שולחן שבתהרב עובדיה יוסףמרןהידברות שופס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה