חדשות בארץ

באולם אירועים ’כשר’ התגלו מאות ק"ג של בשר החשוד כטרף

באולם האירועים 'גידי יון' נתפסו מאות קילוגרמים של בשר החשוד כטרף, וזאת למרות שהאולם מציג עצמו ככשר. ברבנות טוענים: "קיים חשד סביר שהבשר הוברח"

אא

למעלה מ-350 קילוגרמים של בשר החשוד כטרף הושמדו בפעילות משותפת לרבנות הראשית ולמשרד הבריאות. הסיבה להשמדת הבשר היא העובדה שהוא נתפס ללא כל תעודות המעידות על כשרותו או על מקום ייצורו, וזאת בעסק שמציג את עצמו ככשר.

הבשר נמצא במהלך פשיטה של היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות, באולם האירועים 'גידי יון' (לשעבר 'לילות קזבלנקה') אשר מציג עצמו גם תחת השמות: סהרה, תימין וטועמין.

ברבנות ציינו כי מדובר בעסק שמציע לציבור אפשרויות של הסעדה כאולם, קייטרינג, מסעדה ושיווק של אוכל מוכן – חלבי ובשרי, וזאת תוך כדי הצגת המקום ככשר בניגוד לחוק, ובזמן שאינו מחזיק תעודת כשרות משום גורם מסומך. ברבנות גם דיווחו כי במהלך הפשיטה במקום נמצאו כמויות גדולות של מוצרי בשר ומוצרים נוספים ללא שום זיהוי כשרותי. על פי מידע שהגיע לרבנות הראשית – קיים חשד סביר לכך שהבשר הוברח ללא פיקוח ואישורים. לאחר הפשיטה ותפיסת הסחורה, הוצא צו להשמדת כל התוצרת האסורה, על ידי הרופאה הווטרינרית המחוזית לירושלים.

ממשרד הבריאות נמסר: "במהלך ביקורת שנערכה על ידי הרופאה הווטרינרית המחוזית מלשכת הבריאות בירושלים ביחד עם נציג היחידה להונאה בכשרות ברבנות הראשית לישראל נמצאו מוצרי מזון רגיש שמקורם לא ידוע, שיוצרו והוחזקו בתנאי תברואה ירודים ביותר. במהלך הפשיטה ובהוראת הרופאה הווטרינרית המחוזית הושמדו למעלה מ-350 ק"ג מוצרי מזון רגיש".

תגיות:בשרטרףהונאה בכשרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה